{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Agility {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne begynde til agility med vores Australian Silky Terrier, men jeg er lidt i tvivl om, hvornår han er gammel nok til at starte. Han er snart 15 måneder og da det jo er en lille hund er den jo hurtigere udvokset end f.eks. en stor hund. Men jeg vil ikke starte for tidligt og risikere skader på ham af den grund.

Er der nogen der ved, hvornår de er gamle nok til at starte til Agility ???? Måske så vi kan starte efter sommerferien ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility
  • #1   23. feb 2008 man siger normalt at de skal være 1 år (1½ ved større racer). Men det er self forudsat man tager hensyn til alderen i træningen.

• #3   23. feb 2008 Men husk det er en stor fordel ( hvis ikke et krav) at den grundlæggende lydighed er på plads... Et sikkert indkald er feks. en stor fordel idet hunden er uden line, når man løber agility..

• #5   23. feb 2008 Selvføgelig skal den grundlæggende lydighed være i orden, men det synes jeg nu også den er. Et fløjt i hundefløjten og han er der som en mis, der vanker jo altid en lille godbid når fløjten lyder smiley
    Vi har nu ikke trænet specielt meget og koncentreret med ham, men vi bliver tit og ofte overrasket hvor godtt han egentlig adlyder det vi siger til ham . Gode godbidder er et vidundermiddel.
    Jamen, så er det jo bare med at få meldt sig til - venter nu til efter sommerferien. Jeg tror at han vil ELSKE det, for han er en glad lille fyr.

• #7   23. feb 2008 Tak for jeres svar.
    Jeg vil se at finde et agility-sted og få tilmeldt os.
    Tak

Kommentér på:
Agility

Annonce