{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

hvalpeleg {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig lille aussiehvalp på 9 uger, der gerne vil have nogle legekammerater.
Har du en hvalp mellem 8-12 uger, og har du lyst til at vi mødes så vores små kan lege sammen så skriv.
Jeg bor i Fredeiksværk kommune, men Frederikssund, Slangerup, Ølstykke eller Hillerød området er også fint.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpeleg
  • #1   21. feb 2008 Skal man være medlem af den gruppe for at oprette/se indlæg

• #2   21. feb 2008 Øv Ellen, har ingen hvalpe i den alder - og bor også liiige lidt for langt væk... :o( Men det vare nok ikke så længe inden jeg kommer over og ser det lille vidunder... :O)

• #3   21. feb 2008 Anne.: Hun er bare så sød og så fræk, og der er masser af krudt i måsen

• #4   21. feb 2008 Brian: kan du så ikke sende en invitation til medlemsskab

• #5   21. feb 2008 Ellen -
    Ja det kunne jeg tænke mig ;o) Det bliver spændene at se hvad hun bliver til.. :o)

• #6   21. feb 2008 Ja, hun bliver jo nok ikke den smukkeste udstillingshund, men det er hun jo heller ikke købt som.
    Det er meningen at hun også skal gå til Rally, HTM og Agility, men først og fremmest skal hun hyrde og det bliver hun sandsynligvis super til. (Så må man også bare håbe jeg også gør det)

• #7   21. feb 2008 Brian: tak

• #8   21. feb 2008 Udstilling er da også alt for kedeligt for sådan en lille krudttønde :o)
    Chivas blev også kommenteret af en af de andre udstillere i søndags for hvor god en kontakt han dog havde... Tja, der kunne jeg jo også kun sige at han er noget mere lydigheds hund end udstillings hund, så for ham er udstilling bare een lang stå-øvelse - han var dybt skuffet over at der ikke skulle ske mere... :o))

• #9   21. feb 2008 Anne: jamen Chivas er jo også bare så dygtig (og det er du også) og samtidig er han blevet så flot.
    Jeg glæder mig også til at se ham (og dig) igen.
    Det lille myr er meldt til udstillingen i Næstved (bare for sjov og selskabelighed)

• #10   21. feb 2008 Ellen -
    Mange tak, jeg kunne heller ikke ønske mig en bedre hund - han er uden tvivl mors lille øjesten :o)

Det bliver da spændene med udstillingen - selv om det måske ikke er en decideret udstillings hund så har jeg også den holdning at det "skal" gøres.. Chivas bliver også kun udstilliet én eller to gange mere i resten af hans liv...

Jeg glæder mig også til at møde lille frøken Lyssa -og selvfølgelig også alle de andre igen.. ;o)

Kommentér på:
hvalpeleg

Annonce