340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Nøøøj konkurrence Nøøøj konkurrence

så for ..... *bip lyd*
nu er buller blevet tilmeldt en lydighedskonkurrence også kaldet d konkurrence smiley

Puha det bliver spændende og se om han vil gøre alle de ting den dag, der er sgu ikke lang tid til den 9 marts, så mig og buller må stramme os an og træne noget mere smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøøøj konkurrence
  • #2   17. feb 2008 Spændende.. Kan huske min første konkurrence.. Jeg var så nervøs at jeg ikke kunne sætte linen på min hund..

Den første konkurrence går som regel aldrig godt fordi føreren er så nervøs.. man siger måske kommandoen på en anden måde end man plejer, og det forvirrer hunden.. Eller man glemmer at man ikke må flytte sig når hunden kommer med genstanden fra frit søg.. 90 % af alle fejl ved en konkurrence er fører fejl..

Alt det din træner har sagt at du skal eller ikke må kommer til at stå på dommersedlen, og så kan man pludselig meget bede huske det..

Dommerne i D konkurrencer er som regel rigtig søde og de er gode til at forklare hvad man skal..

Held og lykke

• #3   17. feb 2008 Du skal have held og lykke med konkurrencen,du skal nok regne med at den første måske ikke går så godt da du kan blive.Nervøs og usikker på din hund,du skal bare lagde som det er træning du er til.Og hvor der står nogen og kigger på jer.Held og lykke og så få trænet noget så skal det nok gå.

• #4   17. feb 2008 maria det er den letteste i konkurrencer, altså d niveauet

• #5   17. feb 2008 emma t mange tak, håber det kommer til at gå godt smiley

• #6   17. feb 2008 Alex n:
    det er en venskabskonkurrence i min dch klub, så skidt pyt om den ikke kommer til at gå godt, tror nu nok også at jeg nok går hen og bliver nervøs den dag, for der er jo trods alt ikke så længe til...:D

• #7   17. feb 2008 Bettina H:

Okay, skal prøve at se om jeg ikke kan lade som om det bare er træning smiley

• #8   17. feb 2008 Min første konkurrence gik super - det var så en lp1 prøve, hvor vi fik 172, 5 point ud af 180 og blev kvalificerede til DM.

Så du skal ikke gå i panik over det er den første - bare gøre som du plejer..... smiley

• #9   17. feb 2008 og konkurrencer ER træning........ikke spor andet smiley

Det er træning i at kunne gøre det endnu bedre næste gang......

Kommentér på:
Nøøøj konkurrence

Annonce