Shapping :D {{forumTopicSubject}}
Efter 3 mdr problemer med at lære min hun at apportere er jeg begyndt på shapping og damn det virker godt, indtil nu i hvert fald. han bider glædeligt over pille-glasset
men vi er ikke kommet så langt hvor han skal holde fast endnu
Og så sad jeg og tænkte efter at have været til hundetræning i går, haha. hvorfor er det hunden aldrig fatter en skid når man er til træning og den kan bare ALT når man er hjemme. Vi havde en lille konkurrence i går. vi var 2 som kom på en delt første og skulle derfor ud i en omkamp og VUPTI så kunne Beni ikke engang stå 10 sek, mens jeg stod kun 5 meter fra ham. Herhjemme kan han stå den halve dag. men i går var bare 2 sec for hårdt for ham haha
så vi måtte vinke farvel til den nye hundekalender for 2008, ikke fordi jeg bliver sur eller fusteret men syn es bare det er så underligt, at en dygtig hund ligepludselig ikke forstår en skid af hvad man siger haha.
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.430
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 143 Svar: 717
men hvad skal man også forvente af en hund på 9 mdr
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.033
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 794
Kender alt for godt det med at hunden lige pludselig ingenting kan til træning.
Jeg skulle vise, hvordan jeg bruger mit kropssprog, når jeg træner stillingskift, til træning sidste gang. Når alle står der og kigger på en, så bliver man jo lidt nervøs og så ville Karlo bare ingenting og lavede istedet en helt masse dæmpende signaler... hmm!
Shapping :D