{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

uhh jeg overlevede {{forumTopicSubject}}

hold kæft jeg troede jeg skulle dø da jeg steg ud af bilen nede hos camilla (MT), fordi shanti hendes presa stod der....

nå men som nogle af jer ved har jeg været pisse bange for muskelhunde.... og noah har heller ikke været for glad for dem.... men mig og camilla havde så aftalt at vi skulle mødes, så jeg kunne få frygten lidt på afstand, og så noah kunne få nogle positive oplevelser med de her dræbere... jeg havde allerede hjemmefra forudset hvordan det hele ville gå, at noah ville gø helt vildt af denne her hund og den ville så bide ham i smadder..

men det skete bare ikke, jeg havde taget en 10 meter snor på noah, og så traskede jeg ellers over mod shanti, og jeg var bare parat til at vende om når nu noah begyndte at gø, men lige pludselig stod han og snuste til shanti, og han sagde bare ingenting.... det var bare så fedt.... men vi gik så over i skoven i nærheden, og der slap jeg så noah, og han løb bare og hyggede...

da camilla så sagde at hun slap shanti, tænkte jeg bare åhh fuck.... men hun løb lige over til ham og snuste og så løb de ellers bare videre side om side, jeg var fuldstændig mundlam...

vi gik et godt stykke og da vi så vendte om for at sætte hjem ad, begyndte de gud hjælpe mig at lege... og Noah leger ALDRIG... det var jo helt vildt....

jeg er stadig bange hvis jeg møder en løs hund, men nu kan jeg da helt sikkert bedre forholde mig til hvordan jeg skal reagere.... så tusinde mange tak for hjælpen camilla, det har kun været positivt, fra både mig og noah´s side...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uhh jeg overlevede
Kommentér på:
uhh jeg overlevede

Annonce