Dårlig vane eller ? {{forumTopicSubject}}
Min hvalp på 5 måneder er blevet virkelig dygtig til at gå hen og vuffe ved havedøren når han skal ud. Derudover er han flink til at tisse på gåturene. Og så kører vi efter 'sovet, spist, leget, en gang i timen' Han holder sig om natten og når han er alene hjemme. Kender 'hen og tisse'
Men om aftenen kommer der tåre rundt i stuen. Han kan finde på at stå lige foran mig og tisse- i stedet for at gå til døren.
Vi har gulvtæpper så det er selvfølgelig lækker blødt som græs.
Han er tjekket for blærebetændelse og krystaller og der er ingenting. Han er ikke stresset eller noget. Har i et godt råd eller to? Vi renser godt med rodalon og snelandskab af kartoffelmel
okt 2023
Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 441
Jeg forsøgte at gå ud med hende på et fast tidspunkt hver aften, med blandet succes dog.
Om det bare er fordi hun blev ældre, eller fordi hun fandt ud af, at man godt kan tisse ude i mørket, det ved jeg ikke, men det gik i hvert fald pludselig i sig selv igen, sådan næsten fra den ene dag til den anden, så jeg håber det bliver det samme for jer.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.786
Uanset hvordan man renser, kan hunden lugte urinen. Og hvalpe tisser, hvor de før har tisset, fordi det er trygt.
Gå til samme faste tisseplet et oplyst sted. Det er højst sandsynligt en kombination af mørke og spøgelsesfase.
nov 2024
Følger: 14 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 216
okt 2023
Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
Hvis tæpperne bliver tisset på dagligt, kan I alligevel blive nødt til at udskifte dem. Det kan desværre være urimelig svært at fjerne al lugt
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 7.472
Dårlig vane eller ?