{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Dårlig vane eller ? {{forumTopicSubject}}

Min hvalp på 5 måneder er blevet virkelig dygtig til at gå hen og vuffe ved havedøren når han skal ud. Derudover er han flink til at tisse på gåturene. Og så kører vi efter 'sovet, spist, leget, en gang i timen' Han holder sig om natten og når han er alene hjemme. Kender 'hen og tisse'
Men om aftenen kommer der tåre rundt i stuen. Han kan finde på at stå lige foran mig og tisse- i stedet for at gå til døren.
Vi har gulvtæpper så det er selvfølgelig lækker blødt som græs.
Han er tjekket for blærebetændelse og krystaller og der er ingenting. Han er ikke stresset eller noget. Har i et godt råd eller to? Vi renser godt med rodalon og snelandskab af kartoffelmel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skiftning at transformer for at kunne anvende nye LED pærer 750 kr.
  • Plumbing issue 2.500 kr.
  • Løs (2 stk) stikkontakt 600 kr.
  • Skraldespandsløsning 800 kr.
  • Defekt vola armatur 1.377 kr.
  • Wall mount TV 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig vane eller ?
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
    #1   6. feb Det kan være utryghed ved mørket. Prøv at gå ud med ham, når det er mørkt. Sæt jer et sted, gå lidt rundt - lad ham vænne sig til det manglende lys om aftenen og natten.

• #2   6. feb Vores DSG tæve på 9 mdr. har næsten lige haft præcis samme "vane" i en periode. Jeg tænkte også det kunne have noget med mørket og kulden at gøre, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Tror det er ved at være et par måneder eller tre, siden det stoppede.
    Jeg forsøgte at gå ud med hende på et fast tidspunkt hver aften, med blandet succes dog.
    Om det bare er fordi hun blev ældre, eller fordi hun fandt ud af, at man godt kan tisse ude i mørket, det ved jeg ikke, men det gik i hvert fald pludselig i sig selv igen, sådan næsten fra den ene dag til den anden, så jeg håber det bliver det samme for jer.

• #3   6. feb Af med gulvtæppet.
    Uanset hvordan man renser, kan hunden lugte urinen. Og hvalpe tisser, hvor de før har tisset, fordi det er trygt.
    Gå til samme faste tisseplet et oplyst sted. Det er højst sandsynligt en kombination af mørke og spøgelsesfase.

• #4   6. feb Det er faste gulvtæpper.. væg til væg så det er ikke lige til

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
    #5   7. feb Hvis de ikke er sømmet fast, kan I så ikke rulle dem sammen og lægge dem i et kælderrum ell.lign?
    Hvis tæpperne bliver tisset på dagligt, kan I alligevel blive nødt til at udskifte dem. Det kan desværre være urimelig svært at fjerne al lugt smiley

• #6   7. feb Jeg tænker umiddelbart gå mere ud sammen med ham om aftenen og sig 'hen og tis'.

Kommentér på:
Dårlig vane eller ?

Annonce