{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

CdC træning Sjælland? {{forumTopicSubject}}

Ja, så har jeg brug for hjælp igen igen. Sorry.

Hejsa, min onkel har hørt man kan træne hunden til at finde trøffel. Jeg har fundet ud af at det skulle hedde CdC træning og været lavet til en ting man kan gå til konkurrence til i 2022. Men hvor kan man finde noget træning? Ville være meget dejligt hvis det var online eller noget man skal til et par gange, da min onkel bor på en lille ø og forlader den kun når han skal have tjekket sin kræft. Jeg har startet hunden op på noget for sjovt nosework, ikke at hun forstår det på nogle møde endnu. Men hun kan finde id af at bruge sin næse.

Men er det kun i langotto(?) "kredsen" man kan gå til træning i det?

Findes det som træning overhoved?

Kan man måske købe en duft kilde (ligesom dem i nosework) med trøffel duft?



Billedet er af den meget kloge hund...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CdC træning Sjælland?
  • #1   1. jul En meget hurtig søgning på google gav hits i lagottoklubben ;--) Så ring/skriv til dem. Den slags aktiviteter skal man som regel ud i de relevante specialklubber for at komme igang med.
    Jeg har fx været på kantarelsøgskursus i min ene races svenske specialklub (Svensk Irlands Terrierforening). Og ja, det er faktisk nogen racen er ret god til smiley Det er ikke så forskelligt fra nosework, hvor princippet er at man lære hunden at det at finde og markere en bestemt fært virkelig godt kan betale sig smiley


  • #2   1. jul Prøv at kigge her:

    https://lagottoklub.dk/tbc

    Logottoklubben har arrangementer i hele landet. Tjek kalenderen - og krav til hunden.

    Det er noget, som jeg selv overvejer, dog skal Sia først blive bedre til kontakt og søg smiley


Kommentér på:
CdC træning Sjælland?

Annonce