Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke (DKK)titler tildeles automatisk?
  • #1   17. apr 2024 Automatisk:
    Dansk vinder 202*, (+jr & vet) - racevinder 202*
    vindertitler på DKK udstillinger, så som hammerhusvinder202*. / Roskilde vinder 202*/ m.m

Alle Champion titler skal søges om
    Alle vindertitler på en udstilling arrangeret af en kreds skal søges om, det samme med ´vindertitler på en specialklub udstilling

Alle nordiske & FCI Ch titler skal søges om

Så husker jeg vist ikke lige flere her og nu - og evt rally/nw/lp titler har jeg ikke styr på smiley

• #2   17. apr 2024 Haha ok tak Lise.
    Lige netop udstilling kommer vi nok ikke til at få titler på smiley

Men jeg kan indtil videre konstatere, at LP-titler registreres automatisk, hvorimod Rally ikke gør. Og det undrer mig faktisk lidt, så derfor ville jeg se, om jeg ikke kunne finde det et sted smiley

• #3   17. apr 2024 Er det ikke kun nogle af udstillings vinder titlerne, som eks. Dansk vinder, Bornholmsvinder og lignende der er opnået på en enkelt udstilling?

Er der lignende "en dags titler" til lydighed, rally og lignende?

• #4   17. apr 2024 Lise var hurtigere smiley

• #5   17. apr 2024 Jeg ved ikke, hvordan det er med "special"-titler i LP, udover at DM vist registreres automatisk, men den tæller så til gengæld ikke i hundens samlede statistik.

Det her eksempel var helt alm. LP1 og RBM titler smiley

• #6   17. apr 2024 Fra årsskiftet 23-24 registreres HTM og FS titler også automatisk smiley

• #7   17. apr 2024 Det gør det da endnu mere underligt, at Rally ikke bliver det smiley

• #8   17. apr 2024 Måske det hænger sammen med at rally "føres" i hånden til prøven hvorefter arrangøren tager hjem og skriver alle resultater ind? LP føres på dagen direkte ind i hundeweb og kan læses med det samme - (jeg arrangerer prøver så lige den del ved jeg lidt om ;O))

• #9   17. apr 2024 Det kan selvfølgelig godt være.
    Jeg er faktisk ikke klar over, om HTM/FS indrapporteres live og online, eller om de først tastes efterfølgende, for så kunne det afklare, om det er årsagen smiley
    Men jeg vil da tro, at det er Hundeweb, der selv konstaterer, at når man har fået nok point, og ikke har sin LP-titel endnu, så bliver den tildelt. Og det burde systemet da kunne, uanset om det tastes under prøven eller bagefter smiley

• #10   17. apr 2024 HTM indberettes IKKE live på samme måde som LP-resultater.
    Jeg tror det handler om hvor let det er at tjekke om titel at opnået.

I 2023 skulle man samlet have 12 point opnået over en række konkurrencer, fra 2024 skal ban mare bestå en gang for at få titlen.

• #11   17. apr 2024 NW1 føres automatisk (hvis arrangør husker at krydse af i feltet)

• #12   17. apr 2024 I LP skal man jo bare have en 1. præmie i eks LP1 for at få den titel.
    I rally skal man op 3 x, med mindst 2 forskellige dommere for at opnå titel, det er måske sværere for hundeweb at navigere i?

• #13   18. apr 2024 Arh, hvis det er et afkrydsningsfelt, som du skriver Malene, så kan det jo være forklaringen? For selvom det bliver skrevet i bogen, og fejret på dagen, kan "sekretær/prøveleder/arrangør" jo ikke nødvendigvis vide det, når de sidder med dommersedlerne og skal indberette.
    Nå pyt. Nu har jeg bestilt den smiley

• #14   18. apr 2024 I NW er det et felt der skal tastes i, for at deltager får titlen påført. Det blev glemt da Lumi opnåede NW1, så her måtte arrangør genåbne prøven i hundeweb og taste det ind, for så at færdigmelde igen smiley

• #15   18. apr 2024 Da en af mine hvalpekøbere blev Danmarksmester i LP2 i 2023 skulle hun selv betale for at få titlen på stamtavlen, hvilket jeg syntes er lidt grotesk.

Begge mine hunde har titler fra Rally og en udstillingstitel, men ingen af dem fremgår af deres stamtavle, da jeg ikke har betalt for at få det på.

De har tilgengæld begge Færdselsprøve og sporprøver og de fremgår af deres stamtavler.

• #16   19. apr 2024 AboutMyDogs - det ER da også noget rod smiley Og faktisk heller ikke helt retfærdigt, at nogle sportsgrene har den ekstraudgift, hvor andre ikke har. smiley

• #17   19. apr 2024 Man kan samle alle titler sammen og sende ind samtidig - så koster det kun 1 gebyr ;o) Ja, det er dyrt at ha' hund og ekstra dyrt hvis man dyrker sport/udstilling o.l smiley smiley

• #18   20. apr 2024 Ja, jeg forstår ikke at der er forskel på det. Og det er jo dyrt nok at gå til prøver og udstilling i DKK.

• #19   21. apr 2024 I rally er champion og Superchampion titlerne gratis men man skal selv melde dem ind med dato og sted.
    DM titlen har Archie fået automatisk den ene gang men ikke de andre gange. Ved ikke lige hvorfor.
    Jeg går ikke op i titlerne så har ikke lige gjort noget ved det.
    Sirius titlerne registreres vist automatisk.

Kommentér på:
Hvilke (DKK)titler tildeles automatisk?

Annonce