28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.294
Løbebælte og snor?? Løbebælte og snor??
Halløj
Jeg vil gerne til at træne og komme i form sammen med Teemo, for jeg tror det vil være godt for os begge to.
Og derfor vil jeg gerne have noget gear til det, fordi jeg faktisk har ambitioner om, at jeg faktisk holder fast i det, så jeg også har formen til biathlon med Lucky
(jeg ville elske at bruge teemo til biathlon, men han er desværre ikke god til at være omgivet af andre hunde)
Men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe. Sele har jeg styr på, der bruger vi en alm sele imens vi indøver signaler og at han skal foran og trække, og når det sidder i skabet og jeg samtidig kommer i form til faktisk at kunne løbe lidt (ja jeg er i elendig form) får han en træksele.
Jeg skal bruge en snor, er det bedst med eller uden elastik? Jeg tænker selv med, men så blev jeg i tvivl. Og hvilken snor kan anbefales? Han er jo ikke en stor hund, men har da lidt kræfter at give af når han trækker.
Løbebælte, hvad er godt? Gerne en der ikke vejer så meget, og som kan spændes meget ud, gerne omkring 120 cm, da jeg som sagt ikke er en tynd veltrænet type
På forhånd tak.
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.653
Klart en line med elastik, men til en så lille hund er jeg blank
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.294
Anne tak, så behøver jeg ikke være ked af, at jeg ikke kan passe den
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.584
Mht bælte, så skal du prøve dig frem.
Hverken non stop eller neewa sidder godt på mig, selvom mange anbefaler dem.
Så det er ret individuelt mht pasform m.m.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.921
Jeg har det her fra Non-stop:
https://www.nonstopdogwear.com/en/product/canix-belt/
jun 2017
Vi bruger den store størrelse, samme model
https://www.qimmiq.dk/produkt/zero-dc-bungee-leash-small/
nov 2012
Umiddelbart tænker jeg at prøve non stop dogwear, fordi der er så mange der er glade for det og se om jeg kan finde et bælte der sidder godt på mig.
Men jeg har ikke besluttet mig endnu, så kom endelig med mere.
Jeg har kigget lidt på den der hedder trekking belt 2.0, for den er også i den lidt billigere ende af løbebælter, så kan jeg altid gå all in, hvis jeg faktisk bliver glad for at løbe.
Lucky er så lille at han bare plejer at være spændt fast til en godbidstaske, men vil da bruge løbebæltet til vores biathlon også, bare fordi jeg jo alligevel har investeret i det.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.375
Denne bruger jeg til My https://www.nonstopdogwear.com/en/product/touring-bungee/?color=black
nov 2012
Jeg besluttede mig for at købe et billigt løbebælte, og så vente med at investere i et af god kvalitet til jeg kan se dem irl og måske prøve dem på, så jeg får et der sidder godt på mig. Jeg skal jo rundt til biathlon i løbet af året, så mon ikke der er shops der gerne hjælper
Vi starter jo med at gå, så tænker ikke det gør så meget hvis den ikke lige sidder perfekt. Tak for hjælpen alle sammen.
Jeg glæder mig til at komme igang med at træne med min tosse dreng
nov 2012
Han svømmede endda igennem vandet den lille seje hund. Og ja hans pels er pænt træls at få mudder ud af bagefter
Jeg skyndte mig hjem og bestilte non stop løbebælte, for nu måtte jeg altså bare prøve lykken, så vi kan komme igang hjemme med træningen, for teemo elskede det
Det kom i dag, og det virker til at sidde rigtig godt, så jeg slipper heldigvis for at bøvle med at bytte det. Og så fik jeg det på tilbud
Så må vi se om jeg kan få formen til at følge med den lille duacell kanin
jun 2017
Det er et godt køb, fortryder du ikke. Mit er hårdt brugt i mange år og det ser stadig nyt ud.
Tillykke med jeres store succes, er glad for at læse i havde en fantastisk dag.
nov 2012
Løbebælte og snor??