985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hunde-trænings-taske Hunde-trænings-taske

Hvad bruger I til alle de genstanden, man skal have med til træning?
Pt. har jeg gang i en fin rygsæk fra "Polarhundeklubben", men den er så tyndslidt i bunden, at jeg snart tror, tingene begynder at falde ud.

Men jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal have istedet.

Der skal være forholdsvis meget plads til legetøj, apporter, targets, godbidder, vandskål, vand osv.

Hvad kan I anbefale?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-trænings-taske
  • #2   23. jan 2024 Jeg vil jo VILDT gerne have sådan en taske her, og den er endda på tilbud, men den er godt nok dyr smiley

https://joyofdogsports.fi/tuote/propack-dog-sports-bag-lilac

Lige i øjeblikket bruger jeg bare en slidstærk god sportstaske fra Haglöfs. Men det er så smart med én der har rigeligt plads, og samtidig mulighed for at opdele rum, og diverse andre belejlige ting

• #3   23. jan 2024 Jeg bruger en værktøjstaske fra Hilti. Den er fantastisk. Og bygget til at holde.

• #4   23. jan 2024 Jeg skal SÅ meget have denne her:

https://superhund.dk/products/hundlands-taske-tour

• #5   23. jan 2024 Funky med Tasken da hun vandt den.

profilbillede
  • #6   23. jan 2024 Ajjjjjj Fünke - jeg er jo en sucker for lilla, så nu er jeg reelt forelsket, tror jeg smiley smiley smiley

• #8   23. jan 2024 Hvad bruger I de tasker til ?

Altså jeg er med på, at det er til hundeudstyr .. træningsremedier og den slags, men .. hvorfor skal I bruge en taske til det ?
    Har I tingene på jer, når I træner ?

Jeg spørger fordi, at jeg har mine ting i bilen / traileren, og så henter jeg den ting jeg nu engang skal bruge lige der, når jeg .. skal bruge den smiley

Altså jeg tager jo f.eks ikke min sporline med, når jeg lægger spor .. den ligger i bilen og bliver først brugt, når jeg har hunden med efterfølgende.

Men er det fordi at i IGP har man ikke så meget gear med når man træner, som i jeres sportsgrene ?
    Jeg spørger fordi at det for mig, ville være fuldstændigt unødvendigt med sådan en taske - og så bliver jeg bare nysgerrig smiley

• #9   23. jan 2024 Jeg har et par af disse fra Jacson, denne er til alt soigneringsgrejet, men der kan nemt proppes targets, diverse godbidder, skåle, LP felt + kegler osv i..

profilbillede
  • #10   23. jan 2024 Uanset om vi træner i hal eller udendørs, så tager jeg alle tingene med "ind".
    Jeg ved jo ikke på forhånd, hvad vi skal træne, og hvad jeg skal bruge.

Vi har alle hundene inde til hele sessionen, så der er ingen "pauser" til at rende ind og ud efter ting - uanset om det er LP eller agility smiley

• #11   23. jan 2024 Tak for svar smiley

• #12   23. jan 2024 Jeg har denne, som jeg er rigtig glad for. Men jeg fik den gratis, så jeg tænker man sagtens kan finde noget ligeså godt eller bedre billigere i DK smiley
    https://domorewithyourdog.com/DogTricks/product/canine-conditioning-coachs-bag/

Martine jeg har det lidt af samme grund som Karina, men også fordi jeg ofte ikke har bilen, har en hund der har svært ved at passere de andre, så når vi er inde på pladsen, vil jeg genre blive i det område han er placeret i, for ikke at skabe mere kaos for ham end nødvendigt, og så fordi det er langt nemmere hurtigt at tage ting fra tasken end at skulle ud og finde det. smiley Det er dog langt fra hver gang jeg har brug for at have ekstra ting i tasken, så nogle gange er det kun lige vand til mig og hunden, så vi kan holde drikke pause.

• #13   23. jan 2024 Jeg bruger en stor mulepose fra JYSK. Der kan være meget i smiley Ofte er vi med offentlig transport, her synes jeg den fungerer fint.

profilbillede
  • #14   23. jan 2024 Der kan også nogle gange være ret langt fra p-pladsen til der hvor man træner. Så er det meget rart at have det hele med:)

• #15   23. jan 2024 #14

Bestemt ..

• #17   23. jan 2024 Her kommer også et bud på en praktisk taske, om end i den lidt dyrere ende.

https://www.zeeksack.com/da-dk/products/the-organizer

• #18   23. jan 2024 Jeg har den fünke linker til OG deres rygsæk -det er altid rygsækken jeg bruger og stort set aldrig den store taske.
    Rygsækken er genial, hele forsiden kan åbne, der er et rum til sko og flere små rum til ting og sager.

Jeg bruger den til targets, legetøj, apporter, musik, indesko mm - den står altid pakket og klar lige til at tage med.

• #19   23. jan 2024 Jeg fik en taske af DMWYD, da jeg blev certificeret.
    Den er som en alm sportstaske. Har både tæppe, håndklæde, godbidder, targets, legetøj mv i den. Vi bruger meget forskelligt grej i de forskellige sportsgrene.

• #20   23. jan 2024 Haha ja Karina, jeg er også helt forelskede i dem nu smiley Men kan næsten ikke få mig selv til at give så mange penge!

Martine: jeg løber agility og så har jeg heller ikke bil. Dvs. hvis jeg er på kursus i en indendørshal er det rart at have skiftesko, træningsting osv samlet indenfor. Som regel kører jeg så sammen med andre, men her er det også lidt besværligt at have alting spredt ud i en andens bil smiley

Så det er simpelthen på grund af nemheden og komforten i det. Plus, hvis du er til stævne eller træning er det virkelig besværligt at skulle vade hen og hente alting i en bil, når der er mange pladser, hvor du ikke parkerer lige op ad.

• #21   24. jan 2024 Jeg har 5-6 apporter i min taske (og nogle flere i min “lille” pose, som er den jeg har med, hvis jeg træner på sportspladsen hjemme), ekstra bolde, 8-10 genstande til feltsøg, vandskål og vand. Og nu jeg alligevel har den med, er der selvfølgelig en masse legetøj i.

Vi laver ret meget bytte-bytte-købmand, og låner altid apporter og feltsøgsgenstande af hinanden, for at træne hundene i fremmedapporter og i at søge efter forskellige genstande. Det ville være virkelig op ad bakke at gå i bilen, hver gang man skal bruge en apport eller lave et felt. Særligt hvis vi træner på bakken, og der er 300-400 meter til bilen.

• #22   24. jan 2024 Åh ja, der skal også være plads til sko!!
    I den hal, hvor vi træner lydighed, må vi gerne have alm. fodtøj på, men ikke til agility - der skal skiftes og skiftes og skiftes. smiley

• #23   24. jan 2024 Jeg har bare en helt almindelig lille rygsæk fra Haglöfs smiley Den bor i bilen. Sporliner, sporgenstande, sporpinde bor i bilen. Tasken indeholder bolde, bidepøller, tagetpladen til fremadsendelse, apporter og nogle frit-søgs-genstande. Og ja, det ligger hulter til bulter nede i tasken, men det passer fint til mit almindelige niveau af orden smiley Jeg har ganske vist altid vest eller jakke med ryglomme på til træning. Men hvis vi fx skal lave rondering med 4-6 figuranter så skal jeg bruge 4-6 bidepøller. Det kan der altså ikke være i ryglommen smiley
    Vi træner ofte temmelig langt fra en p-plads så er det også rart at kunne have en flaske vand og en skål med til hunden.

• #24   24. jan 2024 Endnu engang kan jeg konstatere at jeg valgte rigtigt, der tilbage i 90 smiley smiley smiley

• #26   25. jan 2024 Et af vores træningssteder (vores eftersøgningsareal) ligger 1 lille kilometer fra p-pladsen smiley Det er meget svært for os at finde arealer så vi kan ikke tillade os at være kræsne. Vi har allesammen rygsække med smiley

• #27   25. jan 2024 God timing smiley
    Lynlåsen er lige røget i min gamle sportstaske. Så nu prøver jeg den fra joyofdogsport. Den er jo på tilbud smiley

Kommentér på:
Hunde-trænings-taske

Annonce