485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Alene Hjemmetræning 2 Alene Hjemmetræning 2

Nu har jeg trænet en del alenehjemme træning med Bamse siden Onsdag og bliver ved til jeg skal starte på arbejde Mandag.

Hanhar gjort det skide godt, de gange hvor jeg har sneget mig ind i stuen og lyttet ved døren har han ikke sagt en lyd eller ødelagt noget som helst.

Mit spørgsmål er, er jeg godt på vej til at ha en hund der kan være alene hjemme, eller kan det vende pludseligt ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene Hjemmetræning 2
  • #1   30. aug 2007 Det lyder som om, at i er godt på vej - bare du husker, aldrig at lade dig mærke med, at han måske piber ved døren, ellers lærer han at det betaler sig at give lyd derude smiley

Lær ham også at være alene ved, at du går ud og lukker døren bag dig, når du bare lige skal hente noget osv. - på den måde lærer han, at du kommer tilbage igen.
    Altså bare vær naturlig.

Held og lykke med projektet.

• #2   30. aug 2007 Ulla.

Når jeg går smider jeg et par godbider i køkkenet og smutter ud af døren uden at sige noget til ham, og jeg siger heller ikke noget når jeg kommer tilbage.

Det du mener er, hvis jeg feks skal ind i soveværelset efter noget så lukker jeg lige døren ?

Og mener dujeg skal ignorere at han piber ?

• #3   30. aug 2007 Ja lige præsis - og du skal ignorerer at han piber - at sige nej feks. er for hunden også kontakt jo - så ikke et ord, men du må gerne sige dyyygtiiig når du kommer tilbage og han ikke har sagt noget - så lærer han, at han får ros for at være stille smiley

• #4   30. aug 2007 Det vil faktisk sige et lille godag til hunden alligevel istedet for at ignorere ham ?

• #5   30. aug 2007 Jeg ville ikke gøre noget som helst - jeg synes du skal opføre dig så naturligt, som havde du været ude med skraldespanden eller lignende.
    Der går man jo også bare ind og ud uden at lave noget ud af det for hunden...

Men gør det mange gange om dagen, så den vænner sig til det...

• #6   30. aug 2007 Det lyder som om i er rigtig godt på vej:o)
    Men jo det kan vende.

• #7   30. aug 2007 Indtil videre har jeg været væk fra ham i 2 timer og han har stadig intet lavet, så håber da han bliver ved på den måde.

• #8   31. aug 2007 Hvis han eventuel begynder at hyle når manikke er hjemme lærer han vel også at det ikkehjælper, det er jo det man gør når man træner med ham, hvis han høl.

• #9   31. aug 2007 Næh ikke nødvendigvis. Der er en hund i blokken overfor min, som gør og hyler når han er alene hjemme.. Og han bliver ved.

Men jeg synes det lyder som om I er rigtig godt på vej:-)

Der kan komme tilbageskridt i bøllefasen.. det er når han er omkring 12-18 mdr.. Men der er jo lææænge til:-)

Kommentér på:
Alene Hjemmetræning 2

Annonce