Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops livmoder betændelse
  • #1   10. dec 2020 Racen er underordnet. Hvis den har livmoderbetændelse, skal den opereres NU. Afsted til nærmeste dyrehospital, og få den opereret med det samme, eller indlagt til i morgen og operation i morgen tidlig.

Det er ikke noget at spøge med, og hvis du tænker at mandag er fint, står du sandsynligvis uden hund til den tid smiley

• #4   10. dec 2020 Som A skriver; det er ikke noget, der kan vente, men det ved du vel godt.
    Har heldigvis aldrig haft en hund med livmoderbetændelse.
    Årslev dyrehospital vil jeg altid anbefale.

• #5   10. dec 2020 Det er Årslev dyrlæge der har undersøgt hende .. med blodprøver og røngten
    De ringede sagde blodprøver ikke så gode ud
    Og muligvis livmoder betændelse .. jeg vil ringe dem op imorgen tidlig..

• #6   10. dec 2020 Men har os i baghovedet jeg er nervøs
    For vente .. hun har det ok hunden og fik medicin ved dyrlægen .. dog ikke mod livmoder betændelse .. men noget der kunne tage betændelse og afslappende .. hmm

• #7   10. dec 2020 kommer der udflåd ?

• #8   10. dec 2020 Nej kun når hun er i løbetid så løber det ud

• #9   10. dec 2020 Isabella, det er ikke blod, der spørges til, men snask.

• #10   10. dec 2020 Ja ingen snask kun når hun er i løbetid har vi haft problemer med ekstra snask

• #11   10. dec 2020 Du må afsted i morgen Isabella! Lad det ikke vente til hunden får det dårligere.
    Jeg var meget tæt på at miste min sidste hund på den måde.
    God bedring med hende.

• #12   10. dec 2020 Helt klart - de skal finde jer en tid i morgen. Det skal du ikke gå til weekend med!

• #13   10. dec 2020 Jeg ringer straks imorgen tidlig og har de ikke tid finder jeg anden dyrlæge ..

Men ja er så nervøs for natten hun ligger sover nu snorker som hun plejer og er ok .. men ja slt kan jo ske ??????????????

• #14   10. dec 2020 smiley

• #15   10. dec 2020 Min ene staff fik livmoderbetændelse i en alder af 1 år, og hun fik livmoderen fjernet ved Årslev.
    Hvis de mener hun har livmoderbetændelse og hun er så dårlig, så plejer Årslev at finde tid samme dag hvis ikke i deres normale åbningstid så uden for normal tid.

• #16   10. dec 2020 en livmoderbetændelse uden snask er vel en lukket livmoderbetændelse, de kan efter hvad jeg har hørt udvikle sig ret pludseligt ... synes det er specielt du er sendt hjem med hunden ..
    Definition:
    "Hvad er livmoderbetændelse?
    Livmoderbetændelse er en almindeligt forekommende lidelse, hvor der ophobes pus i livmoderen hos intakte tæver.
    Tilstanden kan være med åben eller lukket livmoderhals, dvs., med synligt udflåd eller uden synligt udflåd fra kønsåbningen.
    Livmoderbetændelse kan være livstruende og kræver derfor hurtig udredning og behandling."

"Livmoderbetændelse er en akut behandlingskrævende lidelse. Den kan være livstruende. Hvis livmoderhalsen er lukket, så der ikke er noget synligt udflåd fra kønsåbningen, er lidelsen vanskeligere at opdage og kan dermed nå at blive mere alvorlig for hunden. Reagér derfor altid på tegn som sløvhed, nedsat appetit eller øget tørst og få tilset din hund hos dyrlægen."

Håber du får en tid i morgen så tidligt som muligt.,..

• #17   10. dec 2020 Nu er der altså forskel på livmoderbetændelse.
    Hvis man opdager det i tide og hunden er i behandling behøver det altså ikke at være en dødsdom, så kan en medicinsk behandling mange gange tage det.
    Men jeg ville nok få hunden opereret, for mange gange vender livmoderbetændelse tilbage.

Og Isabella skriver jo, at hunden har været hos dyrlægen i Årslev og at hunden har fået antibiotika. Og jeg er ret sikker på, at hvis hunden var hårdt ramt, så havde de beholdt den og opereret med det samme. Jeg tror ikke, at dyrlægerne fra Årslev sender en dødsdømt hund hjem.

Men Isabelle, jeg synes, at du skal ringe til dyrlægen i morgen og få en snak med vedkommende, for jeg tror ikke, at du har hørt rigtig efter og har forstået dyrlægen rigtig.
    For det du skriver her hænger jo hellere ikke rigtig sammen.
    Du skriver . .. hun har det ok hunden og fik medicin ved dyrlægen .. dog ikke mod livmoder betændelse .. men noget der kunne tage betændelse og afslappende .. hmm
    Hvis hunden har fået medicin mod betændelse, så er det jo nok livmoderbetændelsen den har fået medicin for.

• #18   10. dec 2020 Skriver imorgen tidlig smiley hvad dyrlægen siger . Og er hørt ordentlig efter ..
    forklare det hele imorgen

Dyrlægen har behandler for andet da de ikke havde taget blodprøver .. jeg sagde jeg vil ha taget blodprøver trods de prøvede sende mig hjem uden .. men ja forklare imorgen smiley

• #19   11. dec 2020 Lige en hurtig opdatering. Var til scanning i morges
    Lever eller nyre har ikke taget skade
    Men har livmoderbetændelse så vi har valgt den dyre akut opration for få betændelsen ud ..

Krydser det hele går godt kan hente hende kl 15

• #21   11. dec 2020 Årslev plejer at være meget dygtige! Krydser for jer!

• #22   11. dec 2020 Jeg krydser også fingre for jer.

Og selv om vi alle hader, når vores hunde skal i bedøvelse, så er sterilisation en rutine operation, også i forbindelse med livmoderbetændelse, som dyrlægerne helt sikkert har masser af erfaring i. Det skal nok gå godt. Jeg har fået steriliseret adskillige tæver, godt nok ikke mopser, og nogle af dem har været med livmoderbetændelse, og det er altid gået godt.

• #23   11. dec 2020 Groft sagt kan du jo stille risisi op således :
    1)hun dør af livmoder betændelse eller en sprunget livmoder.
    2) hun dør under operation, men uden smerter.
    3)hun klarer operation

Altså jeg ved godt hvad jeg valgte

• #24   11. dec 2020 Håber (og er sikker på) at alt går fint for Jeres lille pige smiley

• #25   11. dec 2020 Taak for alle jeres søde kommentare ?????? Krydser det hele er gået godt

• #26   11. dec 2020 smiley

• #27   11. dec 2020 købte baby bodystocking i Babysam (uden ærmer) forpoterne igennem ærmgab og så bare kroppen rullet ned at hunden ... de var billige..

mine hunde er altid blevet vældig tilpasse efter livmoderen er fjernet, altså nå lige de første trælse dage er overstået...

Kommentér på:
Mops livmoder betændelse

Annonce