739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Alene hjemme...! Alene hjemme...!

Hej...!

Vores knap 9 ugers gamle hvalp skal til at lære at være rigtig alene hjemme. Vi er gået igang stille og roligt, og kan nu være alene hjemme i knap 10min c,')

Vi er lidt nervøse for nogle af vores ting, ikke så meget hun hund bider lidt i dem, men mere at hun smadre tingene til ukendlighed.

Vi har set en 'hvalpegård', som vi ville høre om i har brugt sådan en til træning af alene hjemme...?
På denne måde kan vi også øve selvom vi er hjemme, ved at gå i andre rum.

Men hvad er jeres mening & erfaring om 'hvalpegården'...?

-POPP-

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme...!
  • #1   25. jul 2007 Næste gang jeg får hvalp, vil jeg have en hvalpegård:-)

Det giver dem bevægelighed uden at have hele huset/lejeligheden til at holde fest i:-)

Er hun allerede 9 uger? Hold op hvor tiden flyver:-)

• #2   25. jul 2007 Ja det er lige præcis derfor vi gerne vil have en hvalpegård. Men en ting som bekymre os er om man så skal starte forfra når vi ikke bruger hvalpegården længere om nogle måneder...?

Ja hun er allerede 9 uger smiley Hun er blevet en stor pige.

-POPP-

• #3   25. jul 2007 Nej, så er det "bare" at udvide området lidt efter lidt..

Luna havde gangen, da hun var hvalp (En stor T gang) og så fik hun køkkenet med.. og så badeværelset osv..

Så kan ikke forestille mig at I skulle starte forfra.

• #4   25. jul 2007 Jeg synes bestemt det er bedst at hunden kun har et lille område at være på når den er alne. Det er tryggest for hunden, og i tilfælde af den flipper ud, er det ikke hele lejligheden det går ud over.

Vores var i halvdelen af vores gang så hun havde cirka 10 kvm, og det fungerede fint, der har aldrig været problemer med at være alene med hende.

• #5   25. jul 2007 Vi bruger "kravlegård" til vores og det er GE-NI-ALT!!!!!!!

Netop fordi hunden , efter min overbevisning har det meget bedre med at ha et afgrænset område istedetfor et helt hus, og man behøver ikke bekymre sig om hvordan hjemmet ser ud, når man åbner døren.

Vi har engang haft en GD, der splittede hele hjemmet ad hver gang han var alene hjemme...også selv om det kun var 5 minutter...Jeg ville ønske at der var nogen, der havde anbefalet en kravlegård til os, for det kunne ha sparet ham for al den stress og os for mange ærgelser!!!!

Og når bare deres kravlegård er stor nok til at de kan gå lidt rundt, de har vand og lidt guf, så er det IKKE SYND!!!!

• #6   25. jul 2007 Man kunne også bruge et bur, det gør ofte at hunden føler sig tryg, at der ikke er nogen som kan komme ind til den. og så vil den bare lægge sig til at sove istedet, som den alligevel ofte gør når den er alene hjemme og føler sig tryg

• #7   25. jul 2007 Simone: Ja et bur er også godt, men med kravlegården vil gøre at der er lidt mere bevægelighed. Det er jo trods alt kun en bette hvalp

• #8   25. jul 2007 ja, det rigtigt, men hvis den alligevel lægger sig til at sove når man går, er der ikke brug for mere plads

• #9   25. jul 2007 Nej, det har du ret i.. Men forestil dig en vandskål i et bur og en krudtugle af en hvalp *gg*

Men ellers er jeg enig:-)

• #10   28. jul 2007 Kender ikke til kravlegården, men lyder bestemt som en god ide.
    Har selv ved en tidligere hund brugt bur, og det var bare en succec af flere grunde.
    Han ødelagde selvfølgelig ingen ting, men når vi så var hjemme var buret der stadig bare hvor det stod åbent, og der brugte han det som "HANS" sted og ungerne herhjemme vidste at der skulle han have fred alt i alt en god ting for både hunden og os

Held og lykke med træningen

Kommentér på:
Alene hjemme...!

Annonce