Jeg må dele min begejstring med jer! Jeg må dele min begejstring med jer!
God søndag folkens!
Jeg bliver nødt til at dele min begejstring og glæde med jer!!
Som nogen af jer ved, så er jeg blind og har planlagt at skulle træne min kommende dobermann til at kunne nogle førehunde ting, ved hjælp af en træner.
Jeg har jo aldrig ville have en rigtig førehund, fordi jeg ikke har brug for en.
Så er det bedre at de mange penge det koster at træne sådan en bliver brugt på en som har brug for det.
Det har ændret sig siden i går nat.
Jeg sad og læste om førehunde, og så fandt jeg denne video: https://www.youtube.com/watch?v=moWYal-ryhg
En førehund der er trænet til at kunne løbe med sin fører?
Det er sgu da fantastisk!
Jeg er selv en meget aktiv person, jeg løber, styrketræner, står på ski og har gjort det lige siden jeg var en lille dreng.
Jeg har altid været afhængig af andre mennesker for at komme ud og løbe.
Hvis ikke jeg vil være afhængig, så skal jeg løbe på løbebånd, og det gider jeg ikke.
Forestil jer hvis jeg kan få en hund der kan løbe med mig og sørge for jeg ikke løber ind i ting?
Det er så fantastisk!!!!
Bare at kunne hoppe i løbeskoene når jeg vil, uden tanke for, at jeg skal planlægge det med en anden person som har børn, arbejde og alt muligt andet der kan komme i vejen.
Jeg bliver nødt til at at have mig sådan en hund folkens!!
Jeg ved ikke om i kan mærke min begejstring, men det er altså bare helt vildt utroligt fantastisk!
Jeg håber i alle har en dejlig søndag!
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 99 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 94 Svar: 3.098
jan 2020
Følger: 11 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 47
dec 2018
Følger: 21 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.642
Håber du finder en dejlig hund og løbekammerat
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.419
Jeg må dele min begejstring med jer!