Agilitytræning nordsjælland/storkøbenhavn Agilitytræning nordsjælland/storkøbenhavn
Jeg er den heldige indehaver af en Kelpiehvalp og undersøger allerede nu markedet for agilitytræning. Derfor vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer. Bor i 2860 Søborg, men kører gerne op til 30 min. for det rigtige sted.
Træningsstedet skal være seriøst med fokus på grundig indlæring af forhindringer og god individuel undervisning. Vil helst ikke lades alene store dele af undervisningstiden - derfor vigtigt at det er små hold.
Meget gerne med mulighed for noget agility preschool. Planen er at vi skal gå konkurrencer.
Byd gerne ind med erfaringer
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.138
Det vil være rigtig godt givet ud, da det bl.a. vil være med til at mindske risikoen for skader når I begynder til AG. Og man må tidligst begynde at træne AG når hvalpen er mindst et år er det oplagt at til at skabe et godt bånd til hvalpen samt styrke dens kropsforståelse.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.375
Uden tvivl
okt 2016
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 16
Tak for svar på mit spørgsmål, Simone F
sep 2008
Så det var skam skrevet i en god mening, selvom du ik betragter det sådan.
okt 2016
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 16
Kom måske lidt hårdere ud end tiltænkt, da jeg desværre synes det er tendensen herinde, at man ikke får svar på det man spørger om, men noget andet i stedet.
sep 2008
Du er lidt anonym ift. info og opdateringer, både her og på FB(jeg kan i hvert fald ik se dem, hvis du laver nogen). Det er ik negativt ment. Du har så heller ikke svaret på min messagerbesked, men det giver så også god mening nu, selvom det ik havde skadet med et svar.
Så jeg beklager, jeg ved godt, at du har helt styr på det
aug 2016
Følger: 1 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 283
dec 2013
Følger: 4 Svar: 95
Men prøv evt. at kontakte KAF:
https://kvistgaardagility.klub-modul.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=1&AliasPageName=default.aspx
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.815
Agilitytræning nordsjælland/storkøbenhavn