490 visninger
|
Oprettet:
Spor-freaks søges :o). {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg søger nogle i Aalborg-området, der kunne tænke sig at mødes af og til for at træne noget sporsøg - den type der bruges til bla. DcH-programmet, PH og sporhundeprøver (SPH).
Erfaring og niveau er underordnet, det skal bare være nogen der har ambitioner om at træne målrettet mod et eller andet mål.
Jeg forestiller mig noget med at aftale lidt ad hoc hvornår man kan træne, og så finde nogle arealer og hjælpe hinanden med at ligge sporene og evt. være figurant for hinanden til slut på sporet.
Nogle der har lyst ?!?
/Carina :o)
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Jeg træner meget spor med Bonzo... :O)
Men Bonzo er bare ikke god med andre hanner, så ved ikke om det duer???
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.354
Det kan sagtens lade sig gøre - hvis vi skal hjælpe hinanden, er der jo kun en hund ude af gangen :o).
/Carina
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Men når jeg træner med andre har vi også kun en hund ude af gangen... :O)
Men vi kan sagtens finde nogle dage og træne sammen... :O)
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 237
Jeg er med på den.. Både med Uccas og Solo. Kom med nogle dato-forslag, jeg har sporarealer udenfor døren her i Randers og kan sagtens køre en tur til Ålborg også
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.354
Tikki har lige fået lagt guld i lænden igår, så hun skal holdes i ro de næste 8 - 10 dage, og det er primært hende jeg vil træne spor med ....
Jeg har ferie i uge 29, 30 og 31 ... hvornår kunne det evt. passe jer at træne ????
/Carina
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 237
Jeg har jo også ferie, så jeg er ret fleksibel i uge 30 og 31. er på ferie i uge 29.
Vi skal lige have en snak om det med guld, overvejer det kraftigt til Uccas
Spor-freaks søges :o).