Forsvars arbejde/ Gruppe C. Forsvars arbejde/ Gruppe C.
Nogen der har prøvet det, eller kender meget til det?
Hvis nogen ikke ved hvad det er, kan de spørge mig om alt mht. forsvars arbejde på min mail: yunez_kralj@hotmail.com.
Jeg er selv figurant, og kender meget til det.
Hvad synes i om forsvars arbejde?
jan 2005
Følger: 83 Følgere: 83 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 629
har selv en dejlig tæve som har taget hendes ipo1, og har en ung hund vi træner op til prøve...
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.239
men som J og C skriver er det meget vigtigt at det bliver gjort på den måde, der skal erfarne figurenter på. Og man skal vide hvad det er man gør.
Begge vores hunde trænes mod prøver BHP og IPO.
Det er min mening.
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg elsker at se min træners hund i action. Bare den kontakt den har!
Jeg kan slet ikke forstå at der er nogle der har noget imod det. Hundene elsker det jo, og jeg har ikke mødt en der er blevet aggresiv pga. det endnu, men sådan er vi jo så forskellige...
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 135 Svar: 822
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
maj 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
Den skal klart trænes op på den rigtige måde, ellers kan det gå galt. Den skal trænes op i byttedrift, også forsvars drift senere.
Til Tina S:
Synes ikke det skal være erfarne figuranter, hvordan skal de nye så læres op? Jeg er selv kun 14år, og jeg er da igang med at blive læret op. Men selvom jeg ikke er så gammel kan jeg gøre det næsten ligeså godt som nogen af de lidt mere erfarne.
Men noget der er træls, er når folk tror at jeg ikke kan finde ude af at være figurant fordi jeg ikke er ret gammel.
feb 2005
Og jeg syntes da det er fint at du er under oplæring, der skal jo nyt til.
Og jeg ved jo ikke hvordan det foregår der hvor du træner.
feb 2005
Forsvars arbejde/ Gruppe C.