439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Forsvars arbejde/ Gruppe C. Forsvars arbejde/ Gruppe C.

Nogen der har prøvet det, eller kender meget til det?
Hvis nogen ikke ved hvad det er, kan de spørge mig om alt mht. forsvars arbejde på min mail: yunez_kralj@hotmail.com.

Jeg er selv figurant, og kender meget til det.

Hvad synes i om forsvars arbejde?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvars arbejde/ Gruppe C.
  • #1   13. maj 2005 vi træner ipo og kender det også, jeg er også selv figurent, og syntes det er fint at hunde lærer det, men det skal læres på den rigtige måde, de skal ikke køres op så de bare kører på mand, det er min mening..
    har selv en dejlig tæve som har taget hendes ipo1, og har en ung hund vi træner op til prøve...

• #2   14. maj 2005 Vi træner begge vores hunde i gruppe C og syntes det er super godt, det kan være med til at give hunden mere selvtillid og man arbejder med hundens naturlige drifter mm.
    men som J og C skriver er det meget vigtigt at det bliver gjort på den måde, der skal erfarne figurenter på. Og man skal vide hvad det er man gør.
    Begge vores hunde trænes mod prøver BHP og IPO.
    Det er min mening.

• #3   14. maj 2005 Jeg synes det er utrolig spændende at se, og jeg har også en drøm om at få en schæfer engang og så træne det.

Jeg elsker at se min træners hund i action. Bare den kontakt den har!

Jeg kan slet ikke forstå at der er nogle der har noget imod det. Hundene elsker det jo, og jeg har ikke mødt en der er blevet aggresiv pga. det endnu, men sådan er vi jo så forskellige...

• #4   14. maj 2005 Jeg træner i PH med Roxy.

• #5   14. maj 2005 Peter kunne utrolig godt tænke sig at træne IPO med Baloo, men da han utrolig nemt bliver stresset - altså Baloo og ikke Peter, er vi blevet rådet til ikke at starte med ham, fordi han slet ikke vil kunne styre det med sit stress niveau...

• #6   14. maj 2005 TIl Jackie og Carina:

Den skal klart trænes op på den rigtige måde, ellers kan det gå galt. Den skal trænes op i byttedrift, også forsvars drift senere.

Til Tina S:

Synes ikke det skal være erfarne figuranter, hvordan skal de nye så læres op? Jeg er selv kun 14år, og jeg er da igang med at blive læret op. Men selvom jeg ikke er så gammel kan jeg gøre det næsten ligeså godt som nogen af de lidt mere erfarne.

Men noget der er træls, er når folk tror at jeg ikke kan finde ude af at være figurant fordi jeg ikke er ret gammel.

• #7   14. maj 2005 Jeg siger nu ikke at noget om alder, men mener nu at det kræver en del viden om hunde og det kan man da god ha selv om man ikke er gammel og man skal jo lære det, før man kan, har bare oplevet hvor galt den kan gå i C hvis man ikke ved hvad man gør, en af de bedre figurenter i schæferhundeklubben er nu ikke så gammel endda, så det jeg mener er bare at det er vigtigt af man som figurent ved hvad man gør, da det jo ikke er alle der kommer med sin hund der ved hvad det handler om.
    Og jeg syntes da det er fint at du er under oplæring, der skal jo nyt til.
    Og jeg ved jo ikke hvordan det foregår der hvor du træner.

• #8   14. maj 2005 Vil da lige tilføje at da jeg skrev mit første indlæg var jeg ikke klar over hvor gammel du er.

Kommentér på:
Forsvars arbejde/ Gruppe C.

Annonce