{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Aktivitets legetøj {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Jeg vil høre jeres erfaringer med diverse aktivitets legetøj.

Min hvalp har fundet ud af hvordan den bold virker hvis man propper godbidder ind, samt hvis man gør det med en flaske ... og søger lidt noget hun kan bruge når hun er alene hjemme, så det ikke er alt for kedeligt;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivitets legetøj
  • #1   21. sep 2019 Nones har de forskellige ting fra kong. Frø x og kødbenet. De kan alle fyldes og smides i fryseren smiley dem bruger han meget tid på smiley
    https://www.smartdog.dk/produkter/12-legetoej/2059-kong-quest-critter-froe/?gclid=EAIaIQobChMIz9bl8MTh5AIVjU0YCh2nLgM2EAQYAiABEgJW6vD_BwE

https://www.smartdog.dk/produkter/12-legetoej/1444-kong-quest-bone/

• #2   21. sep 2019 Jeg bruger helst ikke foderbolde o.l. til alebe hjemme - synes de opfordrer til lidt for vild aktivitet.

Men fyldt kong er et hit her og så har jeg et par starmark ting, som han også er ret glad for - den eneste der ikke rigtigt dur for os, er den der hedder everlasting treat, der piller han bare tyggedimsen ud, og så er den spist ret hurtigt. Men de andrer har han ret længe.

• #4   21. sep 2019 Vi er super glade for Kong og så en almindelig snusemåtte ??

profilbillede
  • #5   21. sep 2019 Kong wobbler er Mille glad for og den er ikk helt så nem som en almindelig foderbold plus de ikk skal spæne rundt efter bolden som ved en foderbold smiley Har også en snusemåtte.. Det er vist de ting der egner sig til alene hjemme vi har..

• #6   21. sep 2019 Kong wobbler var om muligt endnu mere vild end foderbold for reiki - den fik så mange tæv, den stakkels dims smiley
    Så det afhænger nok lidt af hunden.

Sten får også gerne en tom toiletrulle/køkkenrulle/mælkekarton fyldt med avispapir og lidt foder. Den splitter han så til atomer (men ganske stille og roligt) og hygger sig så imens. Men det dur nok heller ikke til alle hunde.

• #7   21. sep 2019 Mine får ingenting til at beskæftige dem når de er alene. Når man er alene skal man kede sig så meget at man sover.

• #8   21. sep 2019 Når du er hjemme kan du tage en brugt toiletpapirsrulle, folde den ene ende sammen, putte godbidder i og lukke den anden (ingen tape eller lign)

giv det til hunden og fjern rullen når godbiderne er ude smiley

• #9   21. sep 2019 Sten siger 8 timer er for længe at sove - 7,5 time sover han (har filmet ham), den sidste halve time bruger han så på guffer (eller ulykker, hvis han ikke får noget lovligt at tygge i) - så det er nok forskelligt, hvad der fungerer... måske også lidt afhængig af hundens alder.

• #10   21. sep 2019 Nones går gerne i gang med bøger eller andet sjovt man kan lege med, hvis ikke han har noget han gerne må lege med. Da han var helt ny i at være alene, skulle han gerne have en papkasse han måtte splitte ad, eller røg der en blomst eller en bakke tomater, eller begge. Ikke en sjov blanding smiley

• #12   22. sep 2019 Jeg glemte at skrive at det kun er en hvalp på godt og vel. 14 uger.

Jeg kan ikke aktivere hende på den vildeste måde om morgenen inden arbejde udover hvis jeg ikke sover om natten. Men det var bare hvis der fandtes noget hun skal bruge mentalt. Jeg bor til leje ude på en stor gård så der sker rigtig meget og der er mange lyde på sådan en dag (vi snakker om det allerhøjst er 3 timer alene hjemme ad gangen) så hun sover ikke så meget.. derfor ville det være rart hvis hun nu sov lidt og stod op og tænkte jeg må bare lege med det der. I stedet for at det skal gå udover mit tapet;)

• #14   27. sep 2019 Hun er selvfølgelig meget ked af at være alene hjemme..

Så derfor ville det være rart med noget aktivering. Lige nu om morgenen har jeg fundet ud af at det hjælper at smide min dyne ind til hende så sover hun indtil jeg kommer hjem igen smiley

• #15   27. sep 2019 Aktivering hjælper ikke på hun er ked af at være alene hjemme.

Det gør alene hjemme træning smiley

• #16   27. sep 2019 Ok, hvis hun tygger i ting, fordi hun er ulykkelig, så er aktivitetslegetøj næppe løsningen. Istedet må i gå lidt tilbage i træningen, så hun bliver helt tryg ved at blive forladt.

Samtidig med skal der måske kigges på hvordan og hvor meget hun aktiveres før i går.

Hvis det hjælper at give hende noget, der lugter af dig, så gør endeligt det. For nogen er det også en hjælp at lade tv'et køre, give mere plads eller mindre plads (hunde er jo forskellige), være alene i et andet rum (hvis du har bemærket, at hun virker mere tryg ved fx stuen frem for køkkenet e.l., så prøv det af)

Kommentér på:
Aktivitets legetøj

Annonce