{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

hvilken ville i bruge? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

sagen er den at jeg skal til udstillingen med min hund.
Hun er korthåret hvid schweizisk hyrdehund

hun skal jo have noget struktur til pelsen i naturlig omfang da hun helst heller ikke må være for blød i pelsen efter vask. (vaskes med PSH TITANIUM White)

men hvilken en af dem på billedet ville i bruge eller har erfaring med?

Håber i kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken ville i bruge?
  • #1   6. sep 2018 Hvad med at lade være med at vaske den ? På mig virker det ret sært at man putter ting i pelsen inden en udstilling der skal få pelsen til føles 'bedre', hvis man selv har gjort den 'dårligere' ved at vaske den.
    Men OK jeg har så en trimmerace så bad er nærmest bandlyst smiley Og især inden en udstilling smiley

• #3   6. sep 2018 Vask weekenden før eller 3-4 dage før. Jeg ved godt det ikke er det, du spørger om, men det har jeg ofte gjort med mine hvide hunde. De er stadig pænt hvide, men pelsen har fået sin naturlige struktur tilbage.

• #5   6. sep 2018 Der er nu masser der vasker trimmehunde inden udstilling smiley

• #6   6. sep 2018 Mette der bliver brugt store mængder pelsplejeorodukter og shampoo i terrierne inden udstilling. Min airedale var 2 år da nogle fortalte mig at jeg skulle vaske benhår og skæg inden udstilling. Det var en udfordring da damen aldrig var blevet vasket før.....

Mine hunde er ruhårede og bliver vasket i shsmpoo der ikke ødelægger strukturen. De hvide i shampoo som giver lidt ekstra klar hvid. Når de er næsten tørre putter vi lidt hvidt kridt i. Det giver lige det sidste pift.
    Hvide Terriers må kridtes, men jeg er overbevist om at Samojede-folket også kridter.
    De 2 spray kender jeg ikke, men hvis de har dem hos Pitstopforpets, så ring og spørg hvad de vil anbefale.

• #9   6. sep 2018 @6: Jeg ved godt at der puttes store mængder diverse ting og sager i terrierpelse inden udstilling smiley Jeg udstilller ikke så meget og vasker ikke mine irere inden udstilling og putter ikke noget i pelsen. Både Carlson, Stormy og Clinton har fået særdeles gode kritikker af pelsene smiley
    Clinton bliver udstillet lidt nu i håb om at han kan blive champ.: Opdrætter har bedt mig så mindeligt om jeg ikke nok ville efter kuldets succes til mentalbeskrivelsen.

Kommentér på:
hvilken ville i bruge?

Annonce