537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

iiih kan ikke vente til week .. iiih kan ikke vente til week ..

Udstilling i Odense..
iiiiiiih .. ;o))) så længe siden jeg har været afsted. glæder mig som en sindsyg .. og imorgen skal jeg til træning.. er helt oppe og ringe.. *GGGG*

Men får alligevel lidt små travlt som sædvanlig.. :o/ kan ikke finde ud af at sige nej til folk.. :o/

skal udstille vores 2 akita'er
så skal jeg udstille et par Finske Lapphunde
og 1 Norsk Buhund.. :o/
plus jeg skal hen og træne Rikke med Oscar herinde fra inden hun skal i ringen.. :o/ måske jeg får RET travlt.. :o/
plus jeg skal juniorhandle ...
og det er kun lørdag.. :o/

har så heldigvis kun 1 hund søndag også juniorhandlingen.. så der kan der slappes af.. ;o)))

Hvad med jer andre ?! ;o)))

iiiiiiiih glæder mig som en sindsyg .. ;o))))))

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iiih kan ikke vente til week ..
  • #1   12. feb 2007 Jeg ville gerne ha været ude og kigge men er desværre på vej i bilen til frankring hvis jeg da ikke er allerede er kommer derned smiley

• #2   12. feb 2007 Glæder mig til at besøge en udstilling - for første gang. Regner nemlig med at tage på udflugt til Odense. Er det en dårlig ide at tage sin egen hund med eller er det besværligt? Ved det koster 100 kr og man skal medbringe vaccinationspapirer.

• #3   12. feb 2007 Skiilotte: Det kan jeg da godt forstå at du gør....
    Jeg kommer derud og er med på en kigger :o)

• #4   12. feb 2007 Skiilotte: Jeg glæder mig også til at komme igang med 2007 sæsonen. Der bliver også drøn på søndag for mit vedkommende. Stiller i 3 klasser, hvalp tæve, åben han og unghunde tæve, i nævnte rækkefølge. Godt at manden er med til at fotografere, for ellers får jeg aldrig taget nogen billeder. Heldigvis har vi det nye Canon spejlrefleks 400D med. Billederne fra de forrige år i Odense er ret dårlige pga for lidt lys.

Har været til ringtræning med Bolette og Bianca i aften. Bianca kan bare, og Bolette er meget lærenem. Hun kender allerede stå kommandoen efter 2 ganges træning. Nu skal hun så lære at stå pænt med benene, men det vigtigste er først at lære dem "stå", så bygger jeg videre. Bianca "plejer" jeg ikke at skulle rette på i "stå", men det er jo længe siden sidst, så måske jeg må lige justere lidt. Men hun er så "udstillingsminded" at det er en ren fryd. Baloo gør det kun fordi han skal, men når jeg har stillet ham op, så ser det ganske OK ud.

Har købt en vest hvor mit kennelnavn "Piccobello" og eget navn er syet på - håber jeg når at få den inden weekenden, det har de lovet mig. Ved godt jeg ikke må have den på i ringen, men udenfor er det da ikke forbudt.

Glæder mig, og håber på et par gode resultater.

Held og lykke alle sammen.

Gitte

• #5   12. feb 2007 vi skal udstille vores vovse cocio .. det bliver så spændne.... *S*

• #6   12. feb 2007 Jeg glæder mig også rigtig meget!

Kommentér på:
iiih kan ikke vente til week ..

Annonce