iiih kan ikke vente til week .. iiih kan ikke vente til week ..
Udstilling i Odense..
iiiiiiih .. ;o))) så længe siden jeg har været afsted. glæder mig som en sindsyg .. og imorgen skal jeg til træning.. er helt oppe og ringe.. *GGGG*
Men får alligevel lidt små travlt som sædvanlig.. :o/ kan ikke finde ud af at sige nej til folk.. :o/
skal udstille vores 2 akita'er
så skal jeg udstille et par Finske Lapphunde
og 1 Norsk Buhund.. :o/
plus jeg skal hen og træne Rikke med Oscar herinde fra inden hun skal i ringen.. :o/ måske jeg får RET travlt.. :o/
plus jeg skal juniorhandle ...
og det er kun lørdag.. :o/
har så heldigvis kun 1 hund søndag også juniorhandlingen.. så der kan der slappes af.. ;o)))
Hvad med jer andre ?! ;o)))
iiiiiiiih glæder mig som en sindsyg .. ;o))))))
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 1.213
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Jeg kommer derud og er med på en kigger :o)
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Har været til ringtræning med Bolette og Bianca i aften. Bianca kan bare, og Bolette er meget lærenem. Hun kender allerede stå kommandoen efter 2 ganges træning. Nu skal hun så lære at stå pænt med benene, men det vigtigste er først at lære dem "stå", så bygger jeg videre. Bianca "plejer" jeg ikke at skulle rette på i "stå", men det er jo længe siden sidst, så måske jeg må lige justere lidt. Men hun er så "udstillingsminded" at det er en ren fryd. Baloo gør det kun fordi han skal, men når jeg har stillet ham op, så ser det ganske OK ud.
Har købt en vest hvor mit kennelnavn "Piccobello" og eget navn er syet på - håber jeg når at få den inden weekenden, det har de lovet mig. Ved godt jeg ikke må have den på i ringen, men udenfor er det da ikke forbudt.
Glæder mig, og håber på et par gode resultater.
Held og lykke alle sammen.
Gitte
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 109 Svar: 1.038
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
iiih kan ikke vente til week ..