390 visninger
|
Oprettet:
16. okt 2005 Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Efter træf i Aalborg... {{forumTopicSubject}}
...kom Carlo selvfølgelig i bad, da han jo havde været nede og ligge et par gange... ;o).
Da jeg tørte ham, kunne jeg se på håndklædet, at han blødte den bette stakkel... :o(. Jeg tror, at det var "den sorte hund", som var der, da jeg kom...den bed sig nemlig fast i Carlo...og "den sorte hunds" ejer måtte slå den i hovedet før den slap...
..tænkte at det måske kunne være derfor, at Carlo var lidt "farlig"...(eller at prøvede på at være det)...efterfølgende...??!!
Ellers vil jeg bare sige tusind tak for i dag..dejligt at se hundene i live...og ansigterne på ejerne... :o)
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
Nu vil jeg da håbe du finder nogle flinke hunde så Carlo kan få bearbejdet den oplevelse med nogle glade og positive hunde.
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Ja...heldigvis var der glade hunde med til træffet...men jeg syntes, at Carlo virkede lidt truende...hmm...måske det bare er mig, der opfatter det forkert...??!!
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
Kommer i også imorgen kl. 14.00?
okt 2005
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
Det er meget vigtigt, at Carlo får nogle gode oplevelser omgående for det ka godt mærke en hund varigt...
okt 2005
Håber da ikke at han får varige men... Men jeg skal da prøve hundetræf igen...(bare ikke lige i morgen)...så han kan få positive oplevelser... :o)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
Faktisk tror jeg ikke det var derfor Carlos var en bisse... Nogle af vores venners GD blev overfaldet og da vi så skulle mødes med dem dagen efter overfaldet fløj deres lige i hovedet på Victor.. Det var mere "alvorligt ment" end det jeg oplevede Carlos gjorte (Skal lige sige at Victor ikke tog skade og at deres skønne vuf er sig selv igen)
Tror bare at Carlos blev lidt høj på "magt-følelsen"
Han er 2 år og skal lige finde ud af hvordan man skal opføre sig når de andre hunde begynder at vise en status som voksen... Har set Victor være lige så styg nogle enkelte gange, men så længe din dejlige dreng er sød og venlig normalt er det ikke noget du skal bekymre dig om ud over at sige Nej NU stopper vi hvis han kammer over...
ps : hvis du læser det som kritik af enten dig eller carlos så sig lige til, så omformulere jeg mig for det er ikke sådan ment.. Han virker bare som en unghund der oplevede sin første succes som "overhund"..
okt 2005
Jeg vil rigtig gerne med til træf igen...bl.a. for at Carlo kan få en god oplevelse igen... .o)
...og nej...den sorte hund er ikke herinde på HG... :o)
Karen J --->>> Ja..det var den sorte høje hund...uden hale. De gik nemlig lidt efter, at vi alle var kommet...
...og ja...jeg håber da, at du har ret i, at han bare lige tror, at han er noget..og derfor føler sig lidt høj i hatten...og bare rolig...jeg ser det overhovedet ikke som negativ kritik... :o). Jeg vil jo meget gerne lære noget nyt...så har altid mine øre åbnet for erfaringer mv... :o)
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
jul 2005
okt 2005
Håber at du forstår mit spørgsmål... :o)
jan 2007
Henriette: du skal ikke være bange for at din hund var for hård ved draco hvis det er det du tænker, han har godt af at nogen sætter ham på plads en gang i mellem... jeg tror ikke din hund får men af det som skete, vi kom i det den sorte sad i halsen på din hund, det så meget voldsomt ud, men synes nu anden gang var værest.... den tog også fat i draco på samme måde, draco lå sig ned men den blev ved(draco pissede på ham), ejeren sagde den gør ikke noget, måske ikke, men behøver en hund at være SÅ domineren?
jul 2005
Anja & co : Tak for de søde ord og hilsenen i Victor´s gæstebog *s* Vil da rigtig gerne se billederne af ham hvis de er blevet fine *s*
jan 2007
okt 2005
God ide med en ny "hundedag"...vi er sikkert klar... :o)
anja G --->>> Synes nu at billederne er fine...de er da godt taget... :o).
Karen J--->>> Kan kun give de andre ret...Victor er virkelig en rigtig flot hund...wauw...og så havde han bare så godt et væsen... :o)
Efter træf i Aalborg...