{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Efter træf i Aalborg... {{forumTopicSubject}}

...kom Carlo selvfølgelig i bad, da han jo havde været nede og ligge et par gange... ;o).

Da jeg tørte ham, kunne jeg se på håndklædet, at han blødte den bette stakkel... :o(. Jeg tror, at det var "den sorte hund", som var der, da jeg kom...den bed sig nemlig fast i Carlo...og "den sorte hunds" ejer måtte slå den i hovedet før den slap...
..tænkte at det måske kunne være derfor, at Carlo var lidt "farlig"...(eller at prøvede på at være det)...efterfølgende...??!!

Ellers vil jeg bare sige tusind tak for i dag..dejligt at se hundene i live...og ansigterne på ejerne... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter træf i Aalborg...
  • #1   18. jan 2007 Hvad var det for en hund Henriette?

Nu vil jeg da håbe du finder nogle flinke hunde så Carlo kan få bearbejdet den oplevelse med nogle glade og positive hunde.

• #2   18. jan 2007 Tror at det var en blandnings hund...

Ja...heldigvis var der glade hunde med til træffet...men jeg syntes, at Carlo virkede lidt truende...hmm...måske det bare er mig, der opfatter det forkert...??!!

• #3   18. jan 2007 Nej, han kan sagtens havde været i forsvarposition efter den oplevelse, det er der jo heller ikke noget mærkeligt i.

Kommer i også imorgen kl. 14.00?

• #4   18. jan 2007 Nej...jeg/vi holder lige en pause... :o). En anden gang måske..??!!

• #5   18. jan 2007 Henriette > øv...har selv oplevet det FOR ofte...
    Det er meget vigtigt, at Carlo får nogle gode oplevelser omgående for det ka godt mærke en hund varigt...

• #6   18. jan 2007 Sus * Speedy * Sakki 1½ år --->>> Ja...det er noget øv... :o(.
    Håber da ikke at han får varige men... Men jeg skal da prøve hundetræf igen...(bare ikke lige i morgen)...så han kan få positive oplevelser... :o)

• #7   18. jan 2007 Jep..start evt. med hunde, han kender...så ka du lige lure, hvad han mener...held og lykke.. ;o)

• #8   18. jan 2007 Stakkels Carlo.. Det var da en træls oplevelse.. var det den høje hund der gik lige da vi kom? Sort, høj og uden hale?

Faktisk tror jeg ikke det var derfor Carlos var en bisse... Nogle af vores venners GD blev overfaldet og da vi så skulle mødes med dem dagen efter overfaldet fløj deres lige i hovedet på Victor.. Det var mere "alvorligt ment" end det jeg oplevede Carlos gjorte (Skal lige sige at Victor ikke tog skade og at deres skønne vuf er sig selv igen)
    Tror bare at Carlos blev lidt høj på "magt-følelsen"
    Han er 2 år og skal lige finde ud af hvordan man skal opføre sig når de andre hunde begynder at vise en status som voksen... Har set Victor være lige så styg nogle enkelte gange, men så længe din dejlige dreng er sød og venlig normalt er det ikke noget du skal bekymre dig om ud over at sige Nej NU stopper vi hvis han kammer over...

ps : hvis du læser det som kritik af enten dig eller carlos så sig lige til, så omformulere jeg mig for det er ikke sådan ment.. Han virker bare som en unghund der oplevede sin første succes som "overhund"..

• #9   18. jan 2007 * Formand For Team Vomløs* .--->>> Hold da op...I blev der længe... Kan godt forstå, at det blev lidt koldt til sidst... :o).
    Jeg vil rigtig gerne med til træf igen...bl.a. for at Carlo kan få en god oplevelse igen... .o)
    ...og nej...den sorte hund er ikke herinde på HG... :o)

Karen J --->>> Ja..det var den sorte høje hund...uden hale. De gik nemlig lidt efter, at vi alle var kommet...
    ...og ja...jeg håber da, at du har ret i, at han bare lige tror, at han er noget..og derfor føler sig lidt høj i hatten...og bare rolig...jeg ser det overhovedet ikke som negativ kritik... :o). Jeg vil jo meget gerne lære noget nyt...så har altid mine øre åbnet for erfaringer mv... :o)

• #10   18. jan 2007 hej vi vil da også sige tak for i dag, det var rart at møde de andre hunde(bare ikke lige den i omtaler). vi var der jo til 1630, der kom nogen andre med mellem og små hunde, så de fik leget i vandet og på land rigtig lækkert at se dem rende rundt og hygge sig de ville næsten ikke med hjem hehe, men det forstår man jo godt..... håber vi en dag mødes igen til noget træf(hvor der ikke er nogen trælse hunde med) smiley vuuf vuuf fra tyson og draco..

• #11   18. jan 2007 Henriette : Håber ihvertfald ikke at det var pga den sorte hund, men nogen gange sætter den slags jo spor... så jeg krydser fingre for at han bare var en bisse fordi han kunne slippe afsted med at være det...

• #12   18. jan 2007 Karen J--->>> Kan jeg gøre noget ved denne "Bisse opførsel"...altså om jeg evt kan gøre noget, så han kommer af med den... Mht. opdragelse eller om der er noget bestemt som, jeg skal tænke på i visse situationer...??!!

Håber at du forstår mit spørgsmål... :o)

• #13   18. jan 2007 karen: det er en rigtig flot hund du har dig der... jeg fik hvis to billeder af ham mit kamera er ikke så godt meen bedre end ingen ting synes det er sjovt at se bagefter...
    Henriette: du skal ikke være bange for at din hund var for hård ved draco hvis det er det du tænker, han har godt af at nogen sætter ham på plads en gang i mellem... jeg tror ikke din hund får men af det som skete, vi kom i det den sorte sad i halsen på din hund, det så meget voldsomt ud, men synes nu anden gang var værest.... den tog også fat i draco på samme måde, draco lå sig ned men den blev ved(draco pissede på ham), ejeren sagde den gør ikke noget, måske ikke, men behøver en hund at være SÅ domineren?

• #14   19. jan 2007 Henriette : Har skrevet i Carlo´s gæstebog *s*

Anja & co : Tak for de søde ord og hilsenen i Victor´s gæstebog *s* Vil da rigtig gerne se billederne af ham hvis de er blevet fine *s*

• #15   19. jan 2007 jeg har oprettet et fotoalbum hvor de billder er i, der er ikke så mange som blev gode man i kan da lige kigge ..

• #16   20. jan 2007 * Formand For Team Vomløs* .--->>> Ja...jeg håber, at det bare er en overgang, som Carlo lige skal over...
    God ide med en ny "hundedag"...vi er sikkert klar... :o)

anja G --->>> Synes nu at billederne er fine...de er da godt taget... :o).

Karen J--->>> Kan kun give de andre ret...Victor er virkelig en rigtig flot hund...wauw...og så havde han bare så godt et væsen... :o)

Kommentér på:
Efter træf i Aalborg...

Annonce