467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Astrid F
Astrid F
Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 136

Newbie tilskuer på DKK udstilling Ballerup Newbie tilskuer på DKK udstilling Ballerup

Hej HG

Jeg har fundet ud af, at der er DKK udstilling i Ballerup i weekenden d. 23-24 september. Jeg vil rigtig gerne se racerne papillon, de små griffoner, Bichon havanaise og mellempuddel. Jeg har skaffet kørsel d. 23, hvor jeg regner med at komme.

Så kære HG, hjælp en newbie: vises de racer lørdag? Og hvordan finder jeg ud af, hvor de er og hvornår? Eventuelt ikke kun i ringen, men også hvis de står i samlet uden for denne?

Håber alle har en god aften ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Newbie tilskuer på DKK udstilling Ballerup
  • Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#1   12. sep 2017 Håber alle har en god aften skulle efterfølges af en smiley og ikke to spørgsmålstegn *rødmende smiley som sikkert også ville blive til to spørgsmålstegn, hvis jeg satte den ind*

• #2   12. sep 2017 Jeps lørdag er den helt rigtige dag at tage der ud med dine race ønsker smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#3   12. sep 2017 Ginne: tak og Aj hvor dejligt smiley er der et specielt sted eller tidspunkt, jeg skal holde øje med? Har forsøgt at søge, men har fået forvirret mig selv *rødme*

• #4   12. sep 2017 Bedømmelserne starter kl. 10.00. Dvs første hund i de forskellige ringe går ind der. Derfra siger man dommeren når ca. 15-20 hunde i timen.
    På linket her kan du se dine racer, hvilken ring de skal være i, og hvor mange hunde der er før racen for dermed at regne et ca. Start tidspunkt ud. Og du kan se hvor mange hund der er i racerne.
    http://www.dkk.dk/xdoc/120/bal17loer.pdf

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#5   12. sep 2017 Ginne: mange tak for hjælp! Jeg kan dog ikke se noget link?

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#6   12. sep 2017 Er det dette, jeg kan regne det ud gennem? http://www.dkk.dk/xdoc/120/bal17loer.pdf

• #7   12. sep 2017 Mellem puddel Feks. Er i ring 1, der er 25 hunde før racen i ringen så første mellem pudel går ind ca. 11.15 ( plus minus) og da der er 20 hunde i racen vil det tage ca 1 time at nå igennem dem.

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#8   12. sep 2017 Ginne: perfekt! Tusind tak!

• #9   12. sep 2017 Den røg åbenbart lige af da jeg lagde indlægget op. Har sat det ind efterfølgende smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#10   12. sep 2017 Jeps. Jeg kan se det nu. Igen tusind tak - det gjorde lige min aften god med sådan en oplevelse af hjælpsomhed! smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#12   12. sep 2017 Canmax: tusind tak! Ved du om der et sted, hvor der kommer opdatering, hvis det rykkes?

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#14   12. sep 2017 Canmax: godt at vide smiley tak for hjælpen smiley

• #15   12. sep 2017 Sådan lidt hurtigt kig på dine racer tænker jeg du skal starte med at finde grifonnerne i ring 15. Den ligger ikke i samme hal som de andre, jeg tror faktisk den er udendørs. Du vil dog gå glip af starten af papillion så som også er på fra start, men der er flere hunde i racen. Der efter går de 2 andre racer nogenlunde samtidig på ca. Midtvejs i papillion racen.
    Men både pudel, papillion og havanais er i samme hal så du kan nok nå at se og snakke lidt med ejerne. Det er også racer med en del flere hunde tilmeldt så der burde være muligt at nå at se lidt til dem smiley
    Oversigt over de indendørs ringe http://www.dkk.dk/xdoc/120/standplacering_ballerup_2017.pdf

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#16   12. sep 2017 Ih altså tak Ginne - det var helt perfekt - lige det overblik jeg manglede!

• #17   12. sep 2017 Men ja, du når ikke det hele smiley så prøv at beregne tider for racerne og vurder så hvor meget tid du vil bruge og hvornår på hver enkelt.

• #18   12. sep 2017 I er godt nok mange griffoner canmax smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#19   12. sep 2017 Ginne: nej det kunne jeg godt fornemme, at jeg nok ikke gør. Din tidl besked var helt genial af samme årsag - så jeg ved, at jeg må skifte lidt rundt mellem de forskellige i den indendørs hal, hvis det er muligt.

• #21   12. sep 2017 Mellem puddel : 11,15-12,15
    Havanais: 10,30-12,30
    Papillion: 10.00-12,00
    Griffoner alle racer : 10,00-12,15

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#22   12. sep 2017 Haha - jeg håber på ok vejr for jeres begges skyld så smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#23   12. sep 2017 Ginne: tak!!!! Igen!! Det er altså bare helt perfekt. Jeg havde prøvet at gennemskue programmet og givet op i forvirring og så kommer du og gør alting klart og godt. Nu glæder jeg mig faktisk smiley

• #25   12. sep 2017 Så alt efter hvilke grifoner du helst vil nå, start eller slut der smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#26   12. sep 2017 Tak Canmax. Ja jeg kan forestille mig, der sikkert godt kan være 'show-nerver' lidt her og der, jeg glæder mig bare til at se dem i virkeligheden. Lækkert at I er så mange griffoner, at jeg med Ginnes plan har en chance for også at se den skønne race.

• #27   12. sep 2017 Det er heller ikke så publikumsvenligt at overskue sådan en udstilling, hvis man gerne vil se noget bestemt smiley
    Så det manglede da bare at man ikke skulle hjælpe med at gøre det lidt mere overskueligt.
    Ha en rigtig skøn dag der over.

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#28   12. sep 2017 Ginne: jep - jeg tror jeg slutter med griffon - for jeg er vild med brabancon smiley igen tak altså

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#30   12. sep 2017 Canmax: hehe - men det er bare fordi der er den dejligste brabancon nede i min lokale park, som er årsagen til at jeg faldt over beskrivelsen af griffon til at starte med. Den hilser ved at løbe to (altid to) gange rundt om mig, når den hilser. Søøøød siger jeg smiley

• Astrid F
    Astrid F Tilmeldt:
    apr 2017

#31   23. sep 2017 Så har jeg været til udstilling! Stor tak til Jer, og især Ginne, der tålmodigt forklarede mig, hvordan jeg kunne finde rundt - sender mange taknemmelige tanker. Jeg har haft en rigtig dejlig dag med spændende kig på en masse racer smiley

Kommentér på:
Newbie tilskuer på DKK udstilling Ballerup

Annonce