Amstaff søger legekammerat:) Amstaff søger legekammerat:)
Hej,
jeg har den dejligste pige og synes det kunne være så rart for os begge hvis hun fik sig en eller flere legekammerater. Jeg er ikke fra Århus men bor her nu og kender egentlig ikke så mange med hunde. Her hvor vi bor er der mange hunde men der bliver snakket så meget omkring amstaff her og er egentlig bare blevet træt af at høre på det.
Så ja nu søger jeg egentlig nogen som ved hvordan en Amstaff er når de bliver opdraget på den gode og kærlige måde:)For Misty er slet ikke nogen kamphund, hun har en bygning som en kamp hund men hallo det kan hun jo egentlig ikke gøre for vel...
Så hvis der er nogen som er interesseret i at lære en dejlig og venlig Amstaff pige at kende så kontakt mig via. hendes profil: Great Viking´s Misty
Hvem ved måske vi også kunne hjælpe hinanden ud med hensyn til pasning eller noget...:)
Men ja det kommer jo an på så meget...;)
Skriv hvis dette er noget for dig.
Vi bor i Århus S området.
Misty er ikke så glad for dominerende tæver men kan med alt andet
Hilsen Helle og Misty.
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 775
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 89
apr 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 435
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 97
Fedt man kan bruge dette forum til glæde for sin pige og sig selv
Skulle lige finde ud af hvordan det virkede, så derfor jeg først lige har set at folk har skrevet :)Lækkert...
Ja Niño det kunne ha været hyggeligt med noget familie træf og skide ærgeligt at i alle bor på fyn og sjælland
Men hey vi vil vildt gerne mødes med dem som har lyst, så komme du til Århus området jamen så bib mig...
skriver ikke lige mit nummer på nettet men email er der vist ikke noget i vejen med, så skriv til
greatmisty@post.cybercity.dk
Amstaff søger legekammerat:)