Pakker gaver ind..... {{forumTopicSubject}}
men dog ikke til jul (endnu).
På lørdag holder vi i Dansk Svensk Gårdhunde Klub vores årlige juleudstilling, hvor knap 50 hunde i alle klasser stiller op. Som noget ganske særligt, bl.a. i anledning af julen, og at det er årets sidste udstilling i gårdhunderegi skal der være noget ekstra. Det er en lille gave til hver udstiller uanset resultat og præmiering.
I år har jeg, som medlem af bestyrelsen, haft fornøjelsen at skaffe disse gaver i blandt vores medlemmer. 25 kr. max. og det er simpelthen bare gået så godt og kun 2 har takket nej til at give. Det synes jeg simpelthen er så flot, og det var 2 aftner, så var alle gaver på plads. Nogle af opdrætterne kommer ikke selv, men ville gerne give, så jeg har købt for dem. Det er derfor jeg er i gang med den store gaveindpakning.
De gaver jeg har købt synes jeg selv er rigtig gode - der er noget både til hund og ejer. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at gaverne skal gives ud. Vi er "en stor familie" i vores gårdhundeklub, på trods af at vi også er konkurrenter. Efter udstillingen er der julefrokost for dem som har tilmeldt sig. Jeg kan næsten ikke vente til lørdag.
Gitte
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Rigtig god fornøjelse og stort knus fra Trine
Pakker gaver ind.....