991 visninger
|
Oprettet:
Udstilling {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, jeg skal på onsdag hente min skønne lille pige (Pomeranian). Jeg vil rigtig gerne på udstilling med hende mår hun er gammel nok og fået de krævede vacciner. Har stamtavle på hende.
Men jeg har aldrig været på udstilling før. Har læst på ddh som jeg er medlem af hvordan den dag foregår. Men har man pyntede buerne? Som ved katte?
Og findes der videoer af hvordan man skal gå i ringen med dem? Og hvordan man trænerne dem op til det?
- Rikke
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.636
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
aug 2008
Følger: 89 Følgere: 86 Hunde: 11 Emner: 50 Svar: 373
Der findes rigtig mange gode videoer på youtube omkring handling og shows
Din hund skal trave ved din venstre side, og skal kunne stå - men præcis hvordan det er for netop din race, ved jeg ikke.
Jeg udstiller selv hos DDH, men har selv OEBer. Men hjælper dig gerne så meget som jeg kan hvis det er - ellers tager jeg dig med over til Moster Henrik
I forhold til bure, skal de ikke pyntes. Dog kan man evt tage et overtræk eller tæppe over buret, så hunden får ro. Det benytter vi os selv af
aug 2008
Det er en super måde at få gode fifs og kyndig rådgivning
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.765
Udstillingerne foregår forskelligt alt efter klub.
aug 2016
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 26
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.765
Det er en meget lille klub med meget få udstillinger. De har vist heller ikke ringtræning.
aug 2008
Men nej, de tilbyder ikke ringtræning, men en af medlemmerne afholder træning.
Ellers er der jo mange andre steder der afholder ringtræning
aug 2008
DDH bliver større og større, men ved godt de er små sammenlignet med DKK.
Har lige talt, og kan se at DDH i gennemsnit har et show hver måned i 2017, og flere af dem er dobbelt shows.
Desuden kan man - hvis man har en race under 45 cm - også stille i DDSK, og bruge sine certer i DDH.
Vi kan også udstille i KFDS, og bruge certer hos DDH.
Desuden samarbejder de også med RCN i Tyskland, og er begyndt at samarbejde med en Norsk klub..
Så synes da at man kan nå en hel del shows i løbet af et år hvis man ønsker det
aug 2008
Ved heller ikke hvor mange medlemmere vi er lige PT - men igen, vi bliver flere og flere..
Ja, det er mange shows, når man tænker på klubbens størrelse, men mig gør det ikke noget Jeg elsker at udstille og vi hygger os så meget..
Udover dem jeg har skrevet, kommer vi personligt også i vores egen raceklubber både herhjemme og i Tyskland og Holland.. Så vi har nok at se til
Udstilling