{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

DKK Udstilling 2016 - Roskilde - Billeder {{forumTopicSubject}}

Så er det tid til billeder fra lørdag i Roskilde smiley
Har endnu ikke fået redigeret, men ville lige vise dem jeg har lavet færdige smiley
Jeg har lavet et fotoalbum jeg løbende vil opdatere, men jeg vil også lægge de bedste af de bedste ind her smiley
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/traaef/87652-dkk_hundeudstilling_2016___roskilde

Her ses en utrolig køn og dejlig irsk han smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK Udstilling 2016 - Roskilde - Billeder
  • #1   2. maj 2016 Irsk tæve (samme handler)
    De stod sammen da jeg mødte dem og jeg fik lov til (eller tvunget til af hende her) at nusse med hende i omkring 15 minutter hvis ikke mere

profilbillede
  • #2   2. maj 2016 Og en fin lille eurasier, som jeg helt ærligt ikke kan huske kønnet på smiley

profilbillede
  • #4   2. maj 2016 Jeg var så forelsket i de to irske, og havde jeg kunnet var de begge to kommet med mig hjem smiley

• #7   2. maj 2016 Jeg svarede faktisk i din tråd i går, men har et Canon EOS 70D smiley
    http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/eos_70d/

Det er et fantastisk kamera for mig smiley

Med hensyn til ulvevovserne, så er jeg også helt vild med de mørke ponyer smiley

• #9   2. maj 2016 Jeg vil også gerne byde ind med lidt billeder smiley

profilbillede
  • #10   2. maj 2016

profilbillede
  • #11   2. maj 2016 En smuk ulv smiley

profilbillede
  • #12   2. maj 2016 En Tibbe smiley

profilbillede
  • #13   2. maj 2016 Og endnu en ulv smiley

profilbillede
  • #17   2. maj 2016 Jeg synes at der var mange TU denne gang. I forhold til hvad der plejer at være.

• #18   2. maj 2016 Jeg var overrasket over hvor lidt hundesprog folk fattede, og det var begge dage.
    Lørdag står jeg og skal betale for noget shampoo og sætter de to drenge af mens jeg finder penge frem. Frem kommer en fransk bulldog der løber lige i fjæset på dem begge. Nu var det en ung hanhund, men det kunne potentielt være gået galt. Samme dag fik to små pincher lov til at vimse rundt i 3-4 meter line ved Store Ring området mens de gøede som sindssyge. Lige før junior handling gik det dog galt med en chihuahua i flexline, der blev overrumplet af en mellem spidshund af en art. Ejerne fik vist løst problemet internt. Inden det hele skulle til og igang i Store Ring, fik vi også lige en rynkende hanhund efter os.
    Søndag er drengene lidt ekstra trætte og mens de så pænt ligger og sover på plænen, så får de da lige en husky ovenpå sig. Den store sagde fra og så blev husky'en noget så arrig. Da vi så stod og spiste frokost, var drengene igen sat af og gloede noget så sulten på min pølse. Alligevel skulle ejeren af en gigantisk Mastif lige bede mig om at have styr på mine, for hun stolede ikke på sin og kunne selvsagt ikke holde sin hanhund tilbage.

Det var desværre en meget blandet fornøjelse for mig at deltage sådan et sted, hvor jeg netop havde forventet at der var gensidig respekt og forståelse for hundesprog.

Dog fik drengene også mulighed for at hilse pænt på en masse andre hunde og endda lege lidt. Jeg håber I kan komme med dejlige historier, for jeg blev sgu lidt skræmt

• #19   2. maj 2016 Kennel Hijacks: det lyder godt nok ikke særligt fedt smiley Normalt synes jeg at det plejer at gå stille og roligt på hundeudstillinger, uden de store problemer/konflikter, men der findes jo brådne kar alle vegne smiley
    Har selv haft min bullmastiff med på udstilling, som gæstehund. Det gik over al forventning, ingen optræk til ballade eller problemer. Så det kan gudskelov lade sig gøre at have en hyggelig dag, med hund, på udstillinger.

• #20   2. maj 2016 Det værste var at Mastif'en slet ikke lagde op til noget men hun skulle alligevel lige fortælle mig at jeg ihvertfald skulle have styr på mine (som stod med ryggen til hende og kiggede på mig i håb om lidt pølse - som de fik!)

• #21   2. maj 2016 Hun lyder som et fjols. Uanset hvor meget dine hunde end måtte have skabt sig åndssvagt, så er det sgu hendes ansvar at holde styr på sin mastiff. Kan man ikke styre så stor en hund, så skal man ikke eje den !

• #22   2. maj 2016 Problemet var lidt at jeg jo stødte på flere fjolser og at dommeren søndag var en elendig en af slagsen, gjorde vores dag mindre lykkelig. Jeg mødte jo heller ikke nogen af jer søndag

• #23   2. maj 2016 Kan godt følge dig i at man bliver irreteret efter at have løbet ind i flere fjolser smiley Vi må håbe at næste udstilling bliver fjolsefri smiley

• #30   3. maj 2016 Store udstillinger er perfekt mulighed for træning af passage.
    Jeg tror Penny fik passeret tusindvis af hunde i weekenden, samt fik hilst på omkring 50 forskellige racer - hvor ejerne og jeg var enige om hilsemødet naturligvis.
    Nogle mennesker kender ikke hundesprog, mens andre kun kender hundesprog for deres egen race.
    Min race leger med masser af lyd, og for mennesker, der ikke kender racen, vil det ligne eller lyde som om at hunden æder den anden.
    Nogle racer er meget fremme i skoene, verbale og nysgerrige. Ikke alt er lig med slåskamp. Bare lige for at sætte den vinkel på også.
    Ejere af småhunde har tendens til at misforstå situationen.

• #31   3. maj 2016 Jeg kom til at tænke på en ting og vil kontakte DKK senere. Der burde opsættes diverse plakater og brochure om en hunds reaktionsmønster til netop sådan nogle udstillinger. Lad vær med at sætte fingrene ned til alle hunde, hold afstand, kort line, spørg før mødet med anden hund, etc. Det vil måske få enkelte til at tænke lidt

Kommentér på:
DKK Udstilling 2016 - Roskilde - Billeder

Annonce