{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

legestue til hvalpe omkring Haderslev {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er interesseret i at høre om der er nogle fra Haderslev og omegn der kunne have interesse i at afholde legestue? Jeg har ledt desperat efter steder der afholder legestuer, men uden held. Enten holder de lukket, eller også kun træning. Min lille dreng på 13 uger trænger til at komme ud og være hund, og lege med andre på hans egen alder. Han er en sankt bernhard hvalp, så tænkte evt hvalpe af lidt størrere hvalpe så de ikke bliver "trumlet" smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  legestue til hvalpe omkring Haderslev
  • #2   7. mar 2016 Altså på vores hvalpehold (Dch Haderslev ) har vi ikke fri hvalpeleg som sådan når der leges er det kun to og to, med hvalpe der passer sammen i størrelse temperament og legemåde.
    Netop for at undgå at der er nogen hvalpe der bliver tromlet
    Og har man først fundet en god legemakker så kan man altså sagtens blive lidt efter træningen og lade hundene lege i hvalpegården

• #3   7. mar 2016 Derud over er der Facebook siden Hundeleg i Haderslev hvor du kan søge lege og gåturs makkere til din hund

• #4   7. mar 2016 Tænker om du ikke møder nogen på turene, det er muligt at lave faste legeaftaler med? Det er altid risikabelt bare at kaste hunden ud i bunkeleg - som typisk er det "hvalpelegestuerne" består af smiley Det er sjældent hundenes behov. Men det kunne da være helt ideelt at finde faste legemakkere evt. netop ved at snakke med dem man møder i området; hvis altså du møder nogen? smiley

• #5   8. mar 2016 De hunde jeg sådan har mødt har været voksne hunde, som ikke var særlig interesseret i leg. Dem hilste vi bare på. Derfor søgte jeg en eller flere hvalpe eller yngre hunde. Men kendte ikke til siden på fb, den vil jeg gøre brug af smiley

Kommentér på:
legestue til hvalpe omkring Haderslev

Annonce