{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

For de morgenfriske albertslundere {{forumTopicSubject}}

For de hundeejere som ikke ved det, så er der uofficielle morgenture ved hundesøen hver morgen.
Altså ikke noget fast arrangement, men der er som regel altid en god håndfuld hundeejere som mødes til leg m.m. hver morgen i hverdagene.

De fleste mødes omkring kl. 8.30-9.00 ved de store sten ved hundesøen.
Der er alle størrelser hunde.. fra 2 kg til størrelse shetlandspony.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For de morgenfriske albertslundere
  • #1   10. sep 2006 Øv.. Skal møde på skolen kl. 8:10.. Men de dage hvor jeg, en sjælden, gang skal møde "sent" skal vi da nok dukke op.. Hvorfor er der ikke sådan nogle ture senere på dagen? *s*

• #2   10. sep 2006 Er det ikke der hvor der er noget der minder om igler i vandet??
    Mener Marie Kipler skrev at hendes Gaia var blevet angrebet af det efter en tur i den sø!

• #3   10. sep 2006 Igler? Det har jeg aldrig oplevet på mine. Min gamle søko elskede vand og var ikke til at drive op fra en svømmetur. Jeg ved godt at en del hunde har fået problemer efter vandet dernede, men mine har altid fået lov... ihvertfald indtil de får symptomer på noget sjovt.
    Lillefisen har så ikke været længere ude end hun kan bunde.. endnu.

Ja, jeg har selv tænkt på at der burde være et 'eftermiddagshold', for jeg gik for nylig på kursus og kunne heller ik nå morgenturen.
    Men det er vel ikke værre end at man kunne prøve at arrangere et nogenlunde fast tidspunkt til eftermiddag/aften osse.

• #4   10. sep 2006 ikler Nicola

det er det der er i vores sø *S*

• #5   10. sep 2006 Janne I know - men tænkte at hvis jeg skrev det, så ville ingen vide hvad jegtalte om ; )

Der skal jeg ik ned - for jeg kan ikke holde dem fra vandet!

Kommentér på:
For de morgenfriske albertslundere

Annonce