{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Emil
Emil
Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 147

Det ugentlige hunde træf - Ca. 20 fremmødte hunde i dag {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg overskriften siger sig selv. Det er en løs aftale med alle hundeejere i byen. Man mødes det samme sted hver søndag og har muligheden for at lade hundene løbe frit, lege og snuse til hinanden.

Kanon aftale !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det ugentlige hunde træf - Ca. 20 fremmødte hunde i dag
  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#1   1. feb 2015 .

profilbillede
  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#2   1. feb 2015 .

profilbillede
  • Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#3   1. feb 2015 .

profilbillede
  • #4   1. feb 2015 Det ser rigtigt hyggeligt ud smiley

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#5   1. feb 2015 Det er et kanon arrangement. Der er alt lige fra hunde på 8 uger til 13 år. De leger ikke bare. De lærer en hel masse hundesprog oveni også jo smiley

• #6   1. feb 2015 Nej aldrig ville jeg lade en af mine hunde ung som gammel løbe med så mange hunde

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#7   1. feb 2015 Det har kørt i over 2 år nu, ingen er røget til dyrlægen endnu. Typisk hvis der er konflikter er det fordi ejeren er usikker og derved gør hunden usikker smiley

• #8   1. feb 2015 Hvor er det henne?

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#9   1. feb 2015 Nuuk, Grønland smiley Har aldrig hørt om den slags træf i Danmark smiley

• #10   1. feb 2015 Det ser fantastisk ud!!

Umiddelbart ville jeg være ganske tryg ved noget lignende.. Ronja har et godt sprog og læser andre hunde fint. Hun har ved Københavner-besøg, flere gange været med på Christiania, uden bånd, og det har altid været en skøn oplevelse for hende smiley

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#11   1. feb 2015 Det er en sjov oplevelse. Der er nye hunde med næsten hver gang, de bliver omringet af alle de andre, så skal der snuses. Så når de kender lugten er hunden bare "en af flokken". Så typisk deler de sig op, nogle vil løbe, lege og "kæmpe" for sjov, andre leger med bold. Det er også nogle stykker der bare går rundt og snakker med mennesker. Der er typisk en godbid eller to i lommerne rundt omkring.

Det hele tager ca. 45 min. Alt efter hvor længe man gider stå der. Min hund er virkelig træt bagefter, masser af indtryk, dufte og motion. Og som sagt, ingen er kommet til skade endnu. Det er vildt sundt for hunden, mener jeg smiley

• #13   1. feb 2015 Om efteråret kører jeg altid på en wellnesuge til Tyskland, man må gerne have sine hunde med og i det lille " rundlingsdorf" går alle hunde - ca. 7 eller 8 stykker frit omkring. Det gør mine to mopper så også. Det er herligt at se, hvor sociale de alle sammen opfører sig. Rigtig ferie også for mine to.

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#16   1. feb 2015 Min hund var lidt af en kylling inden vi begyndte at tage til det. Han vidste ikke hvordan han skulle sige fra. Hvis han legede med en anden hund og den var for voldsom eller nappede ham, så løb hen enten bare væk eller rullede rundt på ryggen. Nu har han lært og sige fra, og det respektere de andre hunde. Kan mærke han har fået mere selvtillid.

Angående hunde skove, handler det ikke bare om at være heldig at finde en ejer og hund der vil lege? Har aldrig selv været der, men skal helt sikkert dertil når jeg rejser permanent til Danmark i juli smiley

• #18   2. feb 2015 Åhh maiken..
    Der ER altså en hel del hunde der godt kan finde ud af at begå sig og have det rart i flok.

• #20   2. feb 2015 Selvfølgelig er der det! Men de findes altså:)

• #21   2. feb 2015 Altså.. jeg tror man skal passe på med generelt at "pakke sin hund ind i vat".

Jeg har haft en hund, som jeg ikke kunne drømme om at smide ind i et lignende scenarie, det var han for psykisk ustabil til og ville intet godt have fået ud af det.

Nu har jeg så en hund som jeg ved ville elske det.
    Som TS beskriver denne form for træf, så er det jo netop med til at udvikle sprog, i udgangspunktet vil de jo gerne sammen, det er jeg overbevist om. Nogle hunde er bare mere socialt handicappede end andre og er flokken ellers velfungerende kommer en nytilkommen ballademager ikke langt.

• #22   2. feb 2015 jeg har to hunde... en vi næsten lige har adopteret på 6 mdr, og hun stortrives i hundeskoven, om der er en hund eller 12 som ved sidste møde...

den anden, hun ville nedlægge dem fra en side for hun aner simpelthen ikke hvad hun skal stille op, hvis de kommer til hende... hende vil jeg ikke tage med i en hundeskov, for hun nyder det ikke, og kommer aldrig til det... hun stortrives med en løbetur med far mens mor og den lille er i skoven smiley

• #23   2. feb 2015 der er også et Grand danois møde i København en gang i ugen, sårn cirka har jeg da hørt...

• Emil
    Emil Tilmeldt:
    maj 2014

#24   2. feb 2015 Alle hunde kan lærer at være i så store flokke, de skal bare introduceres til det tidligt, og så skal de have en god oplevelse.

Der har været dage hvor der er helt op til 30 hunde. Der har jeg lagt mærke til at min hund bare går og snuser, hopper lidt rundt med et par andre han kender, men ikke noget vildt. Om det er fordi det er for mange hunde for ham det ved jeg ikke. Men hvis der er 20 eller mindre, så skal der fart på. Så bliver der leget og løbet, men han er lige træt når vi kommer hjem, uanset udfaldet smiley

• #25   3. feb 2015 Vi går hvert år til mopsetræff i Nordjylland. Sidste år var der 120 deltagere med
    100 mopper, alt var fredeligt, alle hyggede sig . Ingen slagsmål. Glade men trætte hunde om aften.

profilbillede
  • #26   4. feb 2015 Caroline J. Det hedder "Kartoffelhotel" og ligger i Lüneburger Heide.
    Du kan Google kartoffelhotel. Et dejligt sted.

profilbillede
Kommentér på:
Det ugentlige hunde træf - Ca. 20 fremmødte hunde i dag

Annonce