Designer Designer
Her kommer lige et snot dumt spørgsmål.
Men jeg kunne godt tænke mig og få en designer hjem til mig for og hjælpe med og indrette. (med de møbler jeg har i forvejen)
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en? Og evt hvad det vil koste.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.719
Smid 80% af dine ting væk. Mal resten sort eller hvidt. Evt. ombetræk puder til sort og/eller hvid. Der sparede du lige 10000,-
jul 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 446
Alternativt kan du jo prøve at kontakte en designerskole, og se, om der evt. er nogen elever, der kunne give et bud...
https://www.ug.dk/uddannelser/kunstneriskeuddannelser/arkitekturkunstogdesign/designer
dec 2014
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 458
dec 2014
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 266 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.596
dec 2014
Forstår godt hvad du mener.
Men ved ikke rigtig hvordan jeg skal føre det ud i livet
Stuen har desværre også en temmelig træls form.
jul 2009
Vedr. vægge/vinduer
Få persienner - gerne sorte eller hvide - og fjern gardinet
Tage det store farvestrålende maleri og flytte hen til højre for vinduet
Samle alle de "små ting fra væggene" hvor det store maleri var før.
Vedr. møbler
Flytte hundeburet til den anden ende af lokalet
Male det lille træfarvede bord hvidt og flytte hen det hen hvor hundeburet står nu.
Flytte den trepersoners sofa længere op, hvor træbordet stod før, så sofaarrangementet står lige for fjernsynet.
I enden med akvariet, ville jeg tænke nøjere over, hvordan akvariet fungerer og ser ud. Min overbevisning er, at hvis det ikke er så præsentabelt, og det kan undværes - så ud. Hvis ikke, sæt det evt. ind i et soveværelse eller lignende.
Samme ende ville jeg også rydde de fleste andre ting i. Ned med hylderne, og hvad der ellers er, som ikke betyder noget....
Hvis du ikke har en spisestue, hvorfor så ikke købe et lille smart bord, med en to-tre stole, så der kan indtages en lille middag i stuen. Eller en flydechaiselong eller hvis du har brug for det, et lille pænt skrivebord... Mulighederne er mange...
jul 2009
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.855
Erstat gardinerne med nogen der passer til vinduerne, evt persienner som Tina foreslår.
Find et skab, en skænk eller en lille reol med låger, så du kan gemme de ting væk, du har behov for at have. Stil den på den, nu tomme væg.
Find gerne et par enkelte puder i friske farver - evt. ensfarvede puder der passer med dit maleri.
Centrer sofaen, så den er på midten af den væg modsat tv'et.
Slut af med lidt friske blomster og lys.
jan 2012
Emner: 7 Svar: 61
Ring til nogle forskellige og få et tilbud
dec 2014
Designer