Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Designer
  • #1   19. jan 2015 Her er et gratis råd.
    Smid 80% af dine ting væk. Mal resten sort eller hvidt. Evt. ombetræk puder til sort og/eller hvid. Der sparede du lige 10000,- smiley

• #2   19. jan 2015 Det er nok ikke billigt smiley

Alternativt kan du jo prøve at kontakte en designerskole, og se, om der evt. er nogen elever, der kunne give et bud...

https://www.ug.dk/uddannelser/kunstneriskeuddannelser/arkitekturkunstogdesign/designer

• #3   19. jan 2015 Lol Søren. Der er masser af plads. hehe her er den ene del af stuen

profilbillede
  • #4   19. jan 2015 Og den anden side

profilbillede
  • #5   19. jan 2015 For mig at se ville det nok være bedre, hvis du kunne skabe noget ligevægt - og her taler jeg altså ikke om feng shui smiley Men det er mere "tungt" i den ene side af stuen, og det kan faktisk gøre en kæmpe forskel, hvis man flytter lidt rundt, så der kommer harmoni ind over rummet ved at placere møblerne mere "stabilt" i forhold til hinanden, hvis du forstår smiley

• #6   19. jan 2015 Funke

Forstår godt hvad du mener.
    Men ved ikke rigtig hvordan jeg skal føre det ud i livet smiley

Stuen har desværre også en temmelig træls form.

• #7   19. jan 2015 Hvis jeg var dig ville jeg...

Vedr. vægge/vinduer
    Få persienner - gerne sorte eller hvide - og fjern gardinet
    Tage det store farvestrålende maleri og flytte hen til højre for vinduet
    Samle alle de "små ting fra væggene" hvor det store maleri var før.

Vedr. møbler
    Flytte hundeburet til den anden ende af lokalet
    Male det lille træfarvede bord hvidt og flytte hen det hen hvor hundeburet står nu.
    Flytte den trepersoners sofa længere op, hvor træbordet stod før, så sofaarrangementet står lige for fjernsynet.

I enden med akvariet, ville jeg tænke nøjere over, hvordan akvariet fungerer og ser ud. Min overbevisning er, at hvis det ikke er så præsentabelt, og det kan undværes - så ud. Hvis ikke, sæt det evt. ind i et soveværelse eller lignende.

Samme ende ville jeg også rydde de fleste andre ting i. Ned med hylderne, og hvad der ellers er, som ikke betyder noget....

Hvis du ikke har en spisestue, hvorfor så ikke købe et lille smart bord, med en to-tre stole, så der kan indtages en lille middag i stuen. Eller en flydechaiselong eller hvis du har brug for det, et lille pænt skrivebord... Mulighederne er mange...

• #8   19. jan 2015 Ps. Et pænt gulvtæppe under sofabordet og en stor eller flere mindre grønne planter skaber hyggen smiley

• #9   19. jan 2015 Jeg må give Søren ret langt hen ad vejen....fjern alt det fniller du har i den tomme del af stuen og alle de små nipsting du har på væggene.

Erstat gardinerne med nogen der passer til vinduerne, evt persienner som Tina foreslår.
    Find et skab, en skænk eller en lille reol med låger, så du kan gemme de ting væk, du har behov for at have. Stil den på den, nu tomme væg.
    Find gerne et par enkelte puder i friske farver - evt. ensfarvede puder der passer med dit maleri.
    Centrer sofaen, så den er på midten af den væg modsat tv'et.

Slut af med lidt friske blomster og lys.

• Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 7 Svar: 61
    #11   20. jan 2015 Synes det er et ok spørgsmål ... vi kontaktede en indretningsarkitekt for ca 8 år siden og vi er stadig glad for de kr 1500 det kostede os for 2 + timer hun var her. Hun gav os håndtegnede tegninger + tegnede råd generelt for hvordan man bygger ting op - de bedste penge vi til dato har givet ud.
    Ring til nogle forskellige og få et tilbud smiley

• #12   20. jan 2015 tak for alle jeres ideer. Jeg vil klart bruge nogle af dem. smiley

Kommentér på:
Designer

Annonce