{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Mantrailing kursus i Hammel {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg vil høre, om der er nogle af jer, som kunne være interesseret i at deltage i et mantrailing kursus d.5 juni (grundlovsdag) kl.9.30 til 16. Kurset afholdes på industrivej 12, 8450 Hammel.

En mantrailer er betegnelsen for hund der søger efter en person på baggrund af dennes personlige lugt (fært). Kurset bliver afholdt af Pia Johnsen, som underviser i og selv træner mantrailing med det mål at få uddannet det første certificerede, indsatsklare mantrailingteam i Danmark.
Jeg har tidligere deltaget i et af Pia Johnsens mantrailingskurser, og det var en super oplevelse for både mig og min border collie. Det er en fed oplevelse at se sin hund arbejde så intenst med sin lugtesans. Derudover er det fremragende mental aktivering af sin hund

Alle racer kan bruges og krav til deltagende hunde er blot at de er fyldt 8 uger, og kan li' at bruge deres snude

Vi mangler 1-2 friske hundeførere med deres hund, og 3 observatører uden hund, som har lyst til at deltage.
Prisen for en dag med introduktion til Mantrailing er ialt 2.000 kr. fordelt mellem de deltagende. Det koster 100 kr. at deltage som observatør, og prisen for deltagere med hund afhænger derfor af antallet af tilmeldte hunde og observatører.
F.eks:
- ved 3 tilmeldte observatører / 6 tilmeldte hundeførere m. hund er prisen for hundeføreren = 283 kr.
- ved 2 tilmeldte observatører / 6 tilmeldte hundeførere m. hund er prisen for hundeføreren = 300 kr.
- ved 1 tilmeldt observatør / 6 tilmeldte hundeførere m. hund er prisen for hundeføren = 316 kr.

Kom frisk til en hyggelig dag i selskab med hundeglade mennesker og skønne hunde! Har du lyst og tid til at deltage så giv lyd, så sender jeg en pb med min emailadresse hvor du kan tilmelde dig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mantrailing kursus i Hammel
Kommentér på:
Mantrailing kursus i Hammel

Annonce