581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hundelejer? DCH Hundelejer? DCH

Hej.
Jeg skal på hundelejer 2014 til sommer uge 27, glæder mig helt vildt! Er der nogle herinde der skal med? Så kunne det være hyggeligt at snakke sammen inden lejeren smiley Nogle der skal?
Jeg tager min dejlige hund Carlo med, som kan super meget, MEN! smiley han trækker i snoren når der er andre hunde, så det vil jeg lære ham, og jeg tror det bliver super hyggeligt, det er på Fyn, dejligt at komme lidt væk smiley Hvem kommer? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelejer? DCH
  • #1   4. apr 2014 Det lyder rigtigt hyggeligt med sådan en hundelejer, og hvor ser i søde ud sammen smiley

• #2   4. apr 2014 Jeg skal også med! Glæder mig utrolig meget! smiley

• #3   5. apr 2014 DcH's ungdomslejr er rigtig god. Min datter var med for mange år siden. Det giver rigtig meget at være sammen med andre unge med hund i en hel uge.
    God fornøjelse, du skal nok få det sjovt og lære en masse nyt.

• #4   5. apr 2014 Du kan glæde dig smiley Jeg var med som leder et par år og det er SÅ fed en uge. Samtidig med at man træner rigtig meget hund, så får man også en masse nye venner. En lejr som jeg kun kan anbefale smiley Håber i får en helt fantastisk uge og er sikker på at når du kommer hjem fra lejren, så rykker din hund ikke længere i snoren. Og så er det jo dig som må lærer din familie hvordan det skal gøres fremover smiley

• #5   5. apr 2014 Jeg glæder mig også enormt smiley

• #6   5. apr 2014 Dejligt at høre det er godt smiley det sjove er jeg går uden snor med ham her hjemme, men når jeg er sammen med andre hunde (hundetrængning) trækker han helt vildt, han vil være ''ulve'' lederen, det er jo lidt svært at øve ham her hjemme i ikke at trække, for han trækker ikke her hjemme, så tror det bliver super med en ´hel uge hvor det bliver trænet, og nogle nye øvelser smiley

• #7   5. apr 2014 Håber også at få en masse nye venner, når man er alene om interessen for hunde, i 9. klasse så er der ikke mange man kan tale om hunde med, så glæder mig også utroligt meget!

profilbillede
  • #8   5. apr 2014 jep, jeg går i 7.klasse, og jeg følger heller ikke e r hunde på sammen måde som mig/os herinde, de ser den bare som et dyr der skal havde mad sove. Jeg ser min hund som ven, familie ,bror, arbejdskamret og den bedste man kan havde, så der er heller ikke så meget at snakke om, det bliver top fedt en lejr, en uge med 70 hunde elsker smiley

Kommentér på:
Hundelejer? DCH

Annonce