733 visninger
|
Oprettet:
Legekammerat søges {{forumTopicSubject}}
Jeg har en berner sennen dreng på 5 mdr og ca 26 kg der rigtig gerne vil have en legekammerat i nærheden på nogenlunde samme størrelse.
Han er ved at være lidt voldsom til vores 10årige Golden, så hun gider ikke lege med ham udenfor.
Jeg bor i Kølvrå ved Karup og er hjemmegående pt.
Så hvis du har en hvalp eller voksen hund i en vægtklasse der har mod på at lege med Samson kunne det være rigtig hyggeligt.
Jeg vil lige understrege at jeg er meget for at man går ind og hjælper hundene i legen hvis de ikke helt selv kan finde ud af det eller er for voldsomme ved hinanden.
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Svar: 1
Min Kenzo savner nemlig en på samme størrelse at tumle med
Han er ½ sankt bernhard og ½ berner sennen på 5½ måned
(jeg bor i vallensbæk)
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 310
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.227
Du kunne så lave et opslag i hundeskoven og også søge legekammerater der. Også selvom det måske ikke skal foregå i hundeskoven men mere privat.
okt 2013
Jo der er hundeskov i nærheden, men jeg har ikke umiddelbart set andre unghunde i hans størrelse.
Jeg ved ikke lige hvordan der laves opslag derude, tror ikke der er opslagstavle eller lignende.
mar 2008
Fremgangsmåden ses i hvertfald brugt herovre på Sjælland med succes.
okt 2013
mar 2008
Selvfølgelig kan man det - så krydser vi bare fingre for at der er en ligesindet robust legekammerat i nærheden. Vi er jo selv heldige at have en god flok (berner)legekammerater, og der er ikke noget bedre end en flok, der størrelsesmæssigt og instinktsmæssigt passer sammen i legen.
okt 2013
Legekammerat søges