{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Hvordan læse liste? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, skal til ballerup uddstillingen i weekenden, men hvordan filan læser man de der lister: http://www.dkk.dk/xdoc/120/Bal13antal_hunde_pr_klasse_loerdag.pdf

Jeg kan heller ikke lige hitte ud af hvad tid jeg skal regne med jeg skal i ringen?

http://www.dkk.dk/xdoc/120/Bal13pm.pdf

Skal man være der når inbdgangen åbnes eller?
Er der en form for indsrivning?

Alle råd modtages med kyshånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan læse liste?
  • #1   19. sep 2013 Du klikker ind på dit link nr. 2 og derfra videre ind på ringliste lørdag. Så kan du se, at Rottweilere skal til sidst i deres ring.

Man regner ca. 20 hunde i timen, så du behøver ikke komme fra start, men beregn stadig god tid, både fordi dommeren kan være hurtigere end forventet, der kan være hunde, der ikke møder op, og hvis du er ny, hvad det lyder til, så er det en god ide at bruge lidt tid på at se, hvordan det foregår. Det giver også din hund tid til at vænne sig til at være der.

Der er ikke indskrivning som sådan, men du skal vise nr. skilt ved indgangen.

• #2   19. sep 2013 Tusinde tak Lene N

Men hvad står BAK HVK JK MK AK BK CHK VK

CHK må være champion klassen, MK Mellemklassen, JK Junior klassen men hvad med resten?

• #3   19. sep 2013 Så får jeg det til ca kl halv 3?

• #7   19. sep 2013 Super tusinde tak!

• #8   19. sep 2013 Hvis du går ind på DKK's hjemmeside, så kan du se hvad alle forkortelser betyder.

Kommentér på:
Hvordan læse liste?

Annonce