355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

helle s
helle s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg

Hej

Hver søndag kl 11.00 mødes vi med vores små hunde, der MAX vejer 10 kg. Vi mødes ved Holmegaardshallen. Kig derud og se om det er noget for jer. Hvis I vil være med så koster det 50 kr. at komme med - og derefter er det gratis. Pengene bruger vi til at betale for at leje pladsen, der ejes af Næstved Kommune.
Se evt. vores hjemmeside:
hundeklubbensh@weebly.com
Eller find os på facebook:
Søg på: hundeklubben KUN for små hunde

Med venlig hilsen

Helle

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg
  • #2   18. jun 2013 Det er IKKE i Næstved.
    Desuden er lejen minimal, så jeg tvivler på det bliver et problem at folk skal give de par kroner for et indhegnet område der ikke er en hundeskov som er åben for alle! Hvis man altså er intresseret smiley

• #5   18. jun 2013 Nu er Næstved kommune pænt stort. Du spurgte, der blev svaret. Synd svarene ikke behager dig! Og jeg skriver desuden et udråbstegn hvis det passer mig!
    Jeg bør nok understrege at jeg ikke er repræsentant for gruppen, men ikke kan se hvorfor et fornuftigt tiltag skal angribes fordi det ikke passer til dine principper smiley

• #7   18. jun 2013 Du er da ikke til at tage særiøst. LOL.
    Og i lige måde smiley

• #9   18. jun 2013 Prøv helt særiøst igen at læse mine indlæg, hvad er det du synes der er så surt og muggent ?
    Og så prøv lige at læse dine egne?
    Jeg tror desværre der er noget du fejltolker!
    Det er dig der laver sur smiley osv.!

• #10   18. jun 2013 Til ts: jeg beklager jeg har været med til at ødelægge din tråd smiley
    Jeg håber i får nogle flere medlemmer, og tumps up for et godt initiativ med en legeklub der administreres smiley

• helle s
    helle s Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   19. jun 2013 Hej
    Grunden til at det kun er for hunde under 10 kg er, at vi var nogen stykker der gerne ville have mulighed for at vores hunde kunne lege uden risiko for at blive tromlet ned af en stor hund. Jeg har f.eks. selv gravhunde - deres rygge kan ikke holde til at blive væltet omkuld af en stor sct. Bernhard.
    Vi lagde ud med bare at mødes på pladsen og så lege - men fik efterhånden problemer med at der kom flere med store hunde, som ikke accepterede at vi sagde de måtte vente til vi var gået (pladsen er jo offentlig). Derfor valgte vi at kontakte kommunen for at få lov at betale leje for pladsen, så det var VORES i den time hver søndag - så vi legalt kunne sige til dem med for store hunde at de desværre måtte vente. Vi har i øvrigt foreslået dem med de store hunde at de starter noget tilsvarende.
    Vi mener så ikke det er mange penge at betale 50 kr. Gamle medlemmer har betalt 50 kr om året - det svarer til 90 ører om ugen - det synes vi egentlig ikke er mange penge...
    I år er det dog sådan at det koster 50 kr. at blive meldt ind og så reviderer vi det hvert år når vi ser om der er penge i kassen til at betale leje for hele året.
    Vi har heldigvis ingen problemer med at der er medlemmer - vi har været mere end 20 hunde på en søndag. Folk kommer og går som det passer dem. Så nogen kommer hver søndag - andre kommer en gang om måneden, eller hvad der nu passer ind i deres tidsplanlægning.
    Jeg har kun lavet indlægget for at give flere mulighed for at være med. Ikke fordi vi mangler medlemmer. Det er i øvrigt i Fensmark.

• #12   19. jun 2013 Det lyder hyggeligt, men jeg bor fra langt fra Næstved desværre

Kommentér på:
Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg

Annonce