Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg
Hej
Hver søndag kl 11.00 mødes vi med vores små hunde, der MAX vejer 10 kg. Vi mødes ved Holmegaardshallen. Kig derud og se om det er noget for jer. Hvis I vil være med så koster det 50 kr. at komme med - og derefter er det gratis. Pengene bruger vi til at betale for at leje pladsen, der ejes af Næstved Kommune.
Se evt. vores hjemmeside:
hundeklubbensh@weebly.com
Eller find os på facebook:
Søg på: hundeklubben KUN for små hunde
Med venlig hilsen
Helle
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Desuden er lejen minimal, så jeg tvivler på det bliver et problem at folk skal give de par kroner for et indhegnet område der ikke er en hundeskov som er åben for alle! Hvis man altså er intresseret
apr 2010
Jeg bør nok understrege at jeg ikke er repræsentant for gruppen, men ikke kan se hvorfor et fornuftigt tiltag skal angribes fordi det ikke passer til dine principper
apr 2010
Og i lige måde
apr 2010
Og så prøv lige at læse dine egne?
Jeg tror desværre der er noget du fejltolker!
Det er dig der laver sur smiley osv.!
apr 2010
Jeg håber i får nogle flere medlemmer, og tumps up for et godt initiativ med en legeklub der administreres
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Grunden til at det kun er for hunde under 10 kg er, at vi var nogen stykker der gerne ville have mulighed for at vores hunde kunne lege uden risiko for at blive tromlet ned af en stor hund. Jeg har f.eks. selv gravhunde - deres rygge kan ikke holde til at blive væltet omkuld af en stor sct. Bernhard.
Vi lagde ud med bare at mødes på pladsen og så lege - men fik efterhånden problemer med at der kom flere med store hunde, som ikke accepterede at vi sagde de måtte vente til vi var gået (pladsen er jo offentlig). Derfor valgte vi at kontakte kommunen for at få lov at betale leje for pladsen, så det var VORES i den time hver søndag - så vi legalt kunne sige til dem med for store hunde at de desværre måtte vente. Vi har i øvrigt foreslået dem med de store hunde at de starter noget tilsvarende.
Vi mener så ikke det er mange penge at betale 50 kr. Gamle medlemmer har betalt 50 kr om året - det svarer til 90 ører om ugen - det synes vi egentlig ikke er mange penge...
I år er det dog sådan at det koster 50 kr. at blive meldt ind og så reviderer vi det hvert år når vi ser om der er penge i kassen til at betale leje for hele året.
Vi har heldigvis ingen problemer med at der er medlemmer - vi har været mere end 20 hunde på en søndag. Folk kommer og går som det passer dem. Så nogen kommer hver søndag - andre kommer en gang om måneden, eller hvad der nu passer ind i deres tidsplanlægning.
Jeg har kun lavet indlægget for at give flere mulighed for at være med. Ikke fordi vi mangler medlemmer. Det er i øvrigt i Fensmark.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.235
Hundeleg ved Næstved for hunde under 10 kg