Legekammerater søges i Køge og omegn Legekammerater søges i Køge og omegn
Min kæreste og jeg søger efter nogle legekammerater i Køge og omegn, til vores lille NewF på 9 uger. For os er det lige meget mht. Hvilke racer den møder, da vi synes at den helst skal møde så mange racer som muligt, men selvfølgelig skal din hund ikke være bidsk eller have besvær med andre hunde
Vi søger også kun hunde, som ikke er ældre end 5 måneder.
Håber at høre fra nogen
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
Kiwa er en 2 år gl. Vizslapige (jagthund) med fut i og klar til sjov
apr 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
Hanne > Det kunne også være rigtig hyggeligt, men jeg ved ikke hvor god en idé det er at sætte en NewF på 9 uger og en 2 årig jagthund sammen? Jeg tænker bare at en NewF ikke må fræse rundt på samme måde som jaghunde normalt leger, de er jo nogle energibundter er de ikke? :O)
sep 2006
Det er da rigtigt at det er 2 meget forskellige racer,men Kiwa er vant til at omgåes hunde i alle aldre og størrelser og har et STORT legegen
Men tænk over det - vi er klar
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
De har bare lært at når Newfie er træt, så slutter festen
Newfie har så til gengæld lært et par ret seje terrier-tricks som gør at han nu bruger feje moves når han er i gigant legestue
apr 2013
Vi vil selvfølgelig meget gerne lege med jeres hunde, så sig endelig til og vi finder en dag og sted
sep 2006
Vi er stadig klar til sjov,så sender lige en pb med mit tlf.nr.,så kan du jo give en besked om hvor vi kan mødes.
Jeg har bil,så kommer nemt omkring,og bor i Hastrup/Boholte-området.
apr 2013
Hellere end gerne. Så får vi bare aftalt en legedag
Legekammerater søges i Køge og omegn