{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.658 visninger | Oprettet:

AKUT hundepasning - hjælp (Bjerringbro) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er der nogen, der kan hjælpe...? Står i en meget træls situation. Dem, der skulle passe Peanut, er hoppet fra - og det samme med min backup.

Jeg skal til London i fem dage i næste uge, tisdag til lørdag. Min kæreste kommer hjem fredag, så mangler faktisk kun pasning fra mandag aften / tirsdag morgen til fredag eftermiddag.
Min backup har nyligt fået arbejde tilbudt fra d. 1. maj, og det er fuldtid og med en times kørsel hver vej, og jeg vil ikke ha' han skal være alene i så mange timer.

Jeg vil helst ha' ham i privat hundepasning, og jeg vil gerne betale for det. Der er to, der tilbyder hundepasning i mit område, men de kan ikke. Jeg har også prøvet på hundesitter.dk, hvor jeg har haft kontakt med et par stykker, der ikke kan.

Peanut er en stor chihuahua på 3 år, kastreret og renlig. Han holder sig hele natten. Han strinter ikke indenfor. Han er en glad og omgængelig hund. Han er allergihund, så han skal have medicin (en pille) hver morgen.Jeg er ligeglad med, om der er hund i forvejen eller ej. Han kan være alene hjemme, dog plejer jeg ikke at have ham til at være alene hjemme mere end 5-6 timer ad gangen.

Ellers, hvis der er nogen, der kender nogle gode internater, selvom jeg ikke er så meget for det, så må de gerne anbefale...

Jeg bor i Bjerringbro.
Håber der er nogen, der kan hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AKUT hundepasning - hjælp (Bjerringbro)
Kommentér på:
AKUT hundepasning - hjælp (Bjerringbro)

Annonce