1.383 visninger
|
Oprettet:
Legekammerater {{forumTopicSubject}}
Min elskede Molly og jeg savner legekammerater.
Vi bør på østfyn, lige lidt udenfor Nyborg.
Vi tager nogle gange om ugen til hundeskovene i Ringe, men er dog aldrig stødt ind i andre hunde - desværre.
Er der mon nogle der har lyst til at lege med os en gang i mellem ?
Mvh Lena og Molly
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 18
Det lyder rigtig godt
Hvilken hvalp får du ?
feb 2013
nov 2009
Følger: 13 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 28
Hvad tid på dagen går du og Molly tur?
Vidste ikke der er hundeskov(e) i Ringe - hvor ligger den/de?
Hvis Molly må lege med en hanhund med gang i, men god som dagen er lang - så kunne Buster og jeg godt tænke os at mødes indimellem, som vi kan få det til at passe:-)
feb 2013
Det er mest om eftermiddagen vi er dernede
Da jeg læser i Odense og lige skal hjem først, er vi som regel dernede ved 3 - halv 4 tiden
Der er 2
Vi befinder os oftest i den på Assensvej da denne er størst
Det må hun da helt sikkert
Hvor gammel er Buster?
feb 2013
Mine svigerforældre har en lille pavilion der er en uge ældre end hende selv, og de leger rigtig godt, molly er god til at Mille er lille.
Dog kan hun godt være et møffelhoved til tider, men det er bare at rette på hende så stopper det
Det kunne vi måske godt finde ud af.
Skal lige have undersøgt sagen nærmere, da vi måske smutter i en af de rigtig store ude i Odense
Men vi skal da helt sikkert have fundet ud af noget
nov 2009
Super med de hundeskove - dem vil vi gerne prøve at komme med i:-).
Buster er nu hele 7 år. Molly ser virkelig ud til at være en skøn hund - hende og dig glæder vi os til at møde, og hvalpen og Rikke også!:-).
Jeg ved desværre ikke helt hvordan Buster er med en hvalp - hunhunde/tæver plejer han sagtens at kunne med - han har været meget med på jagt og selvfølgelig mødt andre hunde der, men med mig har vi kun gået tur her hjemme omkring og i vores egen skov, så han og jeg er ikke så vant til at komme omkring sammen. jeg tager ham også med på nogle af mine løbeture og det kan han godt lide og er ganske god til at løbe med der:-).
Jeg kan muligvis godt torsdag eller fredag:-) - og vi glæder os til at møde Jer:-)
feb 2013
Hvordan ser jeres planer ud i dag ?
nov 2009
feb 2013
Men jeg køre derover ved så jeg er der ved en 14-tiden ca.
Så kan i selv vurdere om det passer ind med jer i dag
nov 2009
nov 2009
nov 2009
nov 2009
nov 2009
nov 2009
Hvor lang tid tænker du mht. tur i dag? Kan det blive max en time? - For nu hvor vi havde fokus på i morgen aften har jeg prioriteret at vente med staldarbejdet til i aften, så det skal jeg hjem at have ordnet inden det bliver alt for sent:-)
nov 2009
Det er ligegyldigt hvilken af skovene - jeg har aldrig været der - har skrevet krak kort ud på begge, så mon ikke vi nok skal finde det:-).
Du siger bare hvilken skov og så kommer Buster og jeg:-)
nov 2009
I lige måde - vi ses:-)
nov 2009
nov 2009
feb 2013
De største undskyldninger herfra mig og molly med ikke at komme med mere respons i weekenden. havde som sagt gæster torsdag, og fredag, lørdag og søndag har den stået på at lave indkørsel.
En lidt træls oplevelse med Buster Anja, håber ikke det har skræmt jer fra at komme igen:O
Hvordan har Wilma taget det hele Rikke?
nov 2009
Det er helt i orden - der er jo også andre ting der skal passes;-).
Jeg må acceptere at Buster ikke duer sammen med andre hanhunde - og at sådan et sted som i hundeskoven hvor han blev rimelig tændt af alle de lugte og at komme et nyt sted - der skal han bare være i snor.
Hvis interesse - kan vi også invitere til at gå tur i vores skov - her skal hundene dog være i snor, men vi har en markvej hvor hundene plejer at løbe løs imens vi går ned af den:-).
nov 2009
feb 2013
Men havde du ham i snor fra start ? - skal lige forstå det ret?
nov 2009
Ja jeg havde ham i snor hele tiden:-). Jeg lader ham bare ikke hilse på andre hanhunde frem over og beder andre hanhunde-ejere om at tage deres i snor - det må være planen!
feb 2013
Ved ikke om det vil hjælpe du en dag kom derud hvor der måske ikke var andre, og så han fik lov at rende uden snor så han får snuset og duftet og vænnet sig til stedet?
Ved fra molly at hun bliver ustyrlig og irriteret hvis hun har snor på derude og andre ikke har, da hun så føler sig"fanget"..
Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det
nov 2009
feb 2013
feb 2013
nov 2009
Vi vil gerne prøve at mødes i hundeskoven en dag:-).
Måske kunne vi også prøve at mødes hos os en dag og gå en tur i skoven her!? Hvad siger I til det - så er der ikke så mange forskellige lugte til Buster og jeg tror han vil være mere sig selv og ikke fuldstændig oppe at køre over alt det nye:-).
feb 2013
nov 2009
Buster og jeg synes det kunne være hyggeligt, hvis I kom:-), men det er ikke sikkert det trækker så meget som med hundeskoven jo - og så er det også helt i orden - så kan vi bare mødes i hundeskoven:-).
feb 2013
Men har fundet ud af der er en gruppe på facebook der hedder "espe hundeskov", hvis i er på facebook
Men ellers skal vi da bare have fundet ud af noget med hundeskoven, vi kommer nok ikk så meget i den kommende tid da Molly kan komme i løbetid i løbet af denne uge..
men når det en gang er overstået vender vi frygtsomt tilbage
nov 2009
Hvis der er andre der vil med en tur i skoven her og som har hunhund - så skriv endelig!
Legekammerater