{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Legekammerater {{forumTopicSubject}}

Min elskede Molly og jeg savner legekammerater.
Vi bør på østfyn, lige lidt udenfor Nyborg.

Vi tager nogle gange om ugen til hundeskovene i Ringe, men er dog aldrig stødt ind i andre hunde - desværre.

Er der mon nogle der har lyst til at lege med os en gang i mellem ?

Mvh Lena og Molly

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerater
  • #2   30. apr 2013 Hej Rikke smiley

Det lyder rigtig godt smiley
    Hvilken hvalp får du ?

• #4   30. apr 2013 Selvfølgelig smiley hun skal jo lige falde til og vokse til smiley hehe

• #5   7. maj 2013 Hej:-)

Hvad tid på dagen går du og Molly tur?

Vidste ikke der er hundeskov(e) i Ringe - hvor ligger den/de? smiley

Hvis Molly må lege med en hanhund med gang i, men god som dagen er lang - så kunne Buster og jeg godt tænke os at mødes indimellem, som vi kan få det til at passe:-)

• #6   8. maj 2013 Hej anja smiley

Det er mest om eftermiddagen vi er dernede smiley
    Da jeg læser i Odense og lige skal hjem først, er vi som regel dernede ved 3 - halv 4 tiden smiley

Der er 2 smiley den ene ligger på Boltingevej 15 og den anden på Assensvej 81 smiley
    Vi befinder os oftest i den på Assensvej da denne er størst smiley

Det må hun da helt sikkert smiley

Hvor gammel er Buster? smiley Han ser dejligt ud og en køn farve! smiley

• #8   8. maj 2013 Molly plejer at være god til mindre hunde. smiley
    Mine svigerforældre har en lille pavilion der er en uge ældre end hende selv, og de leger rigtig godt, molly er god til at Mille er lille.

Dog kan hun godt være et møffelhoved til tider, men det er bare at rette på hende så stopper det smiley

Det kunne vi måske godt finde ud af.
    Skal lige have undersøgt sagen nærmere, da vi måske smutter i en af de rigtig store ude i Odense smiley

Men vi skal da helt sikkert have fundet ud af noget smiley især når du gerne vil prøve at lidt med hvalpen smiley

• #10   8. maj 2013 Jeg plejer at hente børn hjem til kaffe kl. 15 og så får vi eftermiddagsmad der imellem 15-15-30 - men nogle gange/af og til vil jeg godt kunne på det tidspunkt:-).

Super med de hundeskove - dem vil vi gerne prøve at komme med i:-).

Buster er nu hele 7 år. Molly ser virkelig ud til at være en skøn hund - hende og dig glæder vi os til at møde, og hvalpen og Rikke også!:-).

Jeg ved desværre ikke helt hvordan Buster er med en hvalp - hunhunde/tæver plejer han sagtens at kunne med - han har været meget med på jagt og selvfølgelig mødt andre hunde der, men med mig har vi kun gået tur her hjemme omkring og i vores egen skov, så han og jeg er ikke så vant til at komme omkring sammen. jeg tager ham også med på nogle af mine løbeture og det kan han godt lide og er ganske god til at løbe med der:-).

Jeg kan muligvis godt torsdag eller fredag:-) - og vi glæder os til at møde Jer:-)

• #11   9. maj 2013 Jamen hvis i er friske da vi da helt sikkert bare finde ud af noget smiley

Hvordan ser jeres planer ud i dag ? smiley

• #13   9. maj 2013 Gerne kl. 19 for mit vedkommende:-)

• #15   9. maj 2013 uha .. Det passer lidt dumt her, vi får gæster til aftensmad nemlig.

Men jeg køre derover ved så jeg er der ved en 14-tiden ca. smiley

Så kan i selv vurdere om det passer ind med jer i dag smiley

• #17   9. maj 2013 Jeg vil stadig gerne kl. 19 hvis det er - har en del jeg skal have ordnet her i løbet af dagen nemlig - men glæder mig til at møde Jer og Jeres hunde hvornår det end bliver:-)

• #18   9. maj 2013 Jeg afventer lige og ser hvor langt jeg når med mine gøremål i dag - skal muligvis også til Odense i morgen.. Hvis I bliver enige om et tidspunkt i morgen - kan det være jeg springer til der hvis jeg kan få det til at passe:-).

• #20   9. maj 2013 Jeg kan godt i morgen aften - evt. kl. 19 igen? smiley

• #22   9. maj 2013 Håber du kan Lena? smiley

• #24   9. maj 2013 Altså jeg kan godt, men skal vi ikke vente til i morgen og så håbe Lena og Molly også kan der? smiley

• #26   9. maj 2013 Ok - vi kan godt mødes kl. 19 - tror det vil passe Buster perfekt - han har kigget langt og spørgende efter mig flere gange i dag:-).

Hvor lang tid tænker du mht. tur i dag? Kan det blive max en time? - For nu hvor vi havde fokus på i morgen aften har jeg prioriteret at vente med staldarbejdet til i aften, så det skal jeg hjem at have ordnet inden det bliver alt for sent:-)

• #28   9. maj 2013 Det lyder bare super:-). Vi ser bare hvor længe Wilma kan:-).

Det er ligegyldigt hvilken af skovene - jeg har aldrig været der - har skrevet krak kort ud på begge, så mon ikke vi nok skal finde det:-).

Du siger bare hvilken skov og så kommer Buster og jeg:-)

• #30   9. maj 2013 Vi tager Assensvej 81:-). Vil dog lige gøre opmærksom på Krak kom med to adresser vedr. den vej og det nummer - den ene ude ved espe og den anden mere i Stenstrup-retningen - går ud fra at den ligger ved Espe.

I lige måde - vi ses:-)

• #32   9. maj 2013 Det var rigtigt hyggeligt at møde Jer Rikke og Wilma, og din kæreste:-) - men jeg havde håbet det var en større succes med Buster, men nu er jeg da den erfaring rigere mht. at tage i byen med ham og møde andre hunde:-). Ikke at jeg ikke kan tage i hundeskoven igen, men det bliver helt sikkert i snor og langt væk fra andre hanhunde.

• #34   10. maj 2013 Det har du også ret i:-) - det var bare lidt af en forskrækkelse i går, også at han er en helt anden ude sådan et sted hvor der er andre hunde + lugt af mange hunde, end han er når vi går her hjemme:-)

• #35   13. maj 2013 Hej i to.

De største undskyldninger herfra mig og molly med ikke at komme med mere respons i weekenden. havde som sagt gæster torsdag, og fredag, lørdag og søndag har den stået på at lave indkørsel. smiley

En lidt træls oplevelse med Buster Anja, håber ikke det har skræmt jer fra at komme igen:O
    Hvordan har Wilma taget det hele Rikke? smiley

• #36   14. maj 2013 Hej Lena,

Det er helt i orden - der er jo også andre ting der skal passes;-).

Jeg må acceptere at Buster ikke duer sammen med andre hanhunde - og at sådan et sted som i hundeskoven hvor han blev rimelig tændt af alle de lugte og at komme et nyt sted - der skal han bare være i snor.

Hvis interesse - kan vi også invitere til at gå tur i vores skov - her skal hundene dog være i snor, men vi har en markvej hvor hundene plejer at løbe løs imens vi går ned af den:-).

• #37   14. maj 2013 Jeg havde ham for resten i snor i hundeskoven, men den anden hanhund var ikke i snor..

• #38   20. maj 2013 Der er jo en masse dufte derude smiley
    Men havde du ham i snor fra start ? - skal lige forstå det ret? smiley

• #39   21. maj 2013 Hej Lena,

Ja jeg havde ham i snor hele tiden:-). Jeg lader ham bare ikke hilse på andre hanhunde frem over og beder andre hanhunde-ejere om at tage deres i snor - det må være planen!

• #40   22. maj 2013 Okey smiley

Ved ikke om det vil hjælpe du en dag kom derud hvor der måske ikke var andre, og så han fik lov at rende uden snor så han får snuset og duftet og vænnet sig til stedet?
    Ved fra molly at hun bliver ustyrlig og irriteret hvis hun har snor på derude og andre ikke har, da hun så føler sig"fanget"..
    Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det smiley

• #41   23. maj 2013 Jo det kunne sagtens være en mulighed:-). Kan sagtens se hvad du mener, men det var bare en forskrækkelse den dag med den anden hanhund.. Jeg er bange for det aldrig kommer til at gå med hanhunde, men løs alene kan han sagtens og han plejer ikke at have noget imod tæver.

• #42   28. maj 2013 så kan det være at vi skal prøve at mødes derude en dag ? smiley

• #43   28. maj 2013 og så måske se om vi kan ramme et tidspunkt hvor der ikke er andre hunde derude?

• #45   29. maj 2013 Har lige stemt på Wilma;-)

Vi vil gerne prøve at mødes i hundeskoven en dag:-).

Måske kunne vi også prøve at mødes hos os en dag og gå en tur i skoven her!? Hvad siger I til det - så er der ikke så mange forskellige lugte til Buster og jeg tror han vil være mere sig selv og ikke fuldstændig oppe at køre over alt det nye:-).

• #48   29. maj 2013 Er jeres skov indhegnet eller hvordan ? Vi er ikke så gode til at lade molly løbe da hun ikke altid er den bedste til at komme når vi kalder. Og pga hendes jagtinstinkt er hun væk hvis der er en fugl smiley ..

• #49   30. maj 2013 Super hvis I vil med en tur i vores skov en dag:-). Den er ikke hegnet ind og hundene må desværre ikke være løse, så det bliver i snor hos os som i alle andre private skove - men hvis I ikke siger det til nogen;-) - har vi en markvej hvor der evt. vil være mulighed for løse hunde i hvert tilfælde når jeg er med:-).

Buster og jeg synes det kunne være hyggeligt, hvis I kom:-), men det er ikke sikkert det trækker så meget som med hundeskoven jo - og så er det også helt i orden - så kan vi bare mødes i hundeskoven:-).

• #50   3. jun 2013 Okey smiley det trækker ikke helt så meget her, desværre smiley

Men har fundet ud af der er en gruppe på facebook der hedder "espe hundeskov", hvis i er på facebook smiley

Men ellers skal vi da bare have fundet ud af noget med hundeskoven, vi kommer nok ikk så meget i den kommende tid da Molly kan komme i løbetid i løbet af denne uge..
    men når det en gang er overstået vender vi frygtsomt tilbage smiley

• #51   4. jun 2013 Det er helt i orden, Lena:-)

Hvis der er andre der vil med en tur i skoven her og som har hunhund - så skriv endelig!

Kommentér på:
Legekammerater

Annonce