{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Udstillings spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hej all HG'ere.
Jeg har undret mig lidt over det med hundeudstillinger.
Det lyder super interessant at få ens hund bedømt, og ville egentlig gerne prøve at deltage en dag.. bare for sjov og hyggens skyld, og for at se en masse andre hunde af samme race, møde andre og dele informationer, opleve noget og sådan smiley

Men jeg har ingen erfaringer med det.
Først og fremmest, så kunne jeg forestille mig at man kun kan deltage i udstillings arrangementer med en hund som har stamtavle. Min chihuahua har ikke tavle, desværre. Men jeg følte det var den rette hund ligefor mig, og det er han også. Så stamtavle eller ej.
- Så her forleden faldt mit blik over noget med "uofficiel udstilling".. jeg kan dog ikke finde siden igen, hvilket irriteret mig. Er en uofficiel udstilling for folk der kan deltage med en hund uden tavle, bare for sjov og få lidt bedømmelse eller noget? For det ville også være super spændende, da det er det jeg går mest efter. Det skal ikke være noget stort eller andet, men et arrangement hvor ens hund kan blive bedømt inden for racen altså. smiley

Hvis folk kender noget til det må i gerne smide en kommentar med info, måske noget andet i kender til.
Jeg er helt blank på det her område, så så meget information jeg kan få jo bedre smiley

Mange tak på forhånd, og god aften til jer derude!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstillings spørgsmål?
Kommentér på:
Udstillings spørgsmål?

Annonce