{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Fysioterapi-arrangement NÆSTVED {{forumTopicSubject}}

Jeg synes lige jeg ville dele dette med alle der kunne være interesserede:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=358249987615462&set=a.220314321409030.49677.147753531998443&type=1&theater

Hvis man ikke kan se teksten:

"Kom til en sjov og spændende aften på dyrehospitalet …

Du er hermed inviteret til en sjov og spændende aften på Næstvedegnens Dyrehospital … så skynd dig allerede nu at ringe til os på tlf. 55771477 og book en plads til torsdag d. 24. januar kl. 19.00 … det vil både du og din hund blive glade for …

Nå, du vil gerne vide hvad det handler om?
Fair nok, vi vil snakke om ømme led og fysioterapi til hunde.

Ledsmerter kan ramme alle hunde. Det kan skyldes en skade, være betinget af alder, være generelt dårlige hofter eller albuer, smerter efter operation mm. Den gode nyhed er, at der som regel kan gøres noget ved de dårlige led.

Kodeordet er fysioterapi …

På Næstvedegnens Dyrehospital er fysioterapi en vigtig del af mange behandlingsforløb. Vi har indrettet et særligt rum til denne form for terapi, og vores veterinærsygeplejersker har været på efteruddannelse i veterinær fysioterapi. Det har allerede gavnet rigtig mange af vore patienter - men vi vil gerne dele det med endnu flere.

Fysioterapi er rigtig godt, ikke bare for hunden med det ømme led, eller til genoptræning, men også for den sunde og raske hund. Fysioterapi udvikler muskulatur, balance og koordination hos din hund, og nedsætter risikoen for at hunden får skader. Fysioterapi er nemt. Det er sjovt. Og vi ved at det virker.

Vi vil derfor gerne lære dig, hvordan du selv kan lave fysioterapi på din egen hund derhjemme.

Det er dét aftenen handler om d. 24. januar, og alle er meget velkomne. Vi fortæller selvfølgelig også hvordan det typiske led er opbygget, og hvordan det sunde led virker. Og vi taler dansk - ingen smarte dyrlægeord - så alle kan være med.

Du får vist nogle grundlæggende øvelser på vore hundemodeller - du skal ikke selv have hund med - og der bliver rig lejlighed til at stille spørgsmål til dyrlægen og til veterinærsygeplejersken. I løbet af aftenen serverer vi en kop kaffe med lidt ved siden af.

Vi inviterer dig, så nej, det koster selvfølgelig ikke noget at deltage, men skynd dig at tilmelde, for der bliver sikkert rift om pladserne. "

- Jeg vil så lige tilføje at jeg lige har ringet og bestilt plads, og alt var booket, så de havde oprettet et nyt, det er den 6. februar kl 19 :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fysioterapi-arrangement NÆSTVED
Kommentér på:
Fysioterapi-arrangement NÆSTVED

Annonce