{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hvordan gik det - Ballerup {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige hg'ere. Har haft en fantastisk weekend i Ballerup, og mødte en masse dejlige og spændene mennesker og hunde.

Det gik super godt selvom min lille pige legede lidt gummibold i ringe og stillede lidt skævt med bagbenene. Det var nu min skyld fordi jeg stressede. Hun vandt naturligvis sin klasse fordi hun var eneste baby tæve. Men hendes bedømmelse særdeles lovende og hendes flotte kommentarer ja det er jeg super glad for. Bedste baby i racen tabte hun dog til sin bror, og når nu det skal være, så er jeg glad for at det var til ham for han er også super lækker.
Kaya blev tre mdr Idag og det var også min debut. Så vi er bare glade og har helt klart lyst til at prøve igen. Kaya virkede i hvert fald til at føle sig hjemme med de andre sheltie.

For at komme til sagen, hvordan gik det for jer, hvis i vil dele det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik det - Ballerup
  • #1   17. jun 2012 Tjaaa..... jeg var der bare , for at kikke på alle de lækre hunde....... så jeg kunne jo ikke vinde noget ,,, ha ha ................ men jeg fik da brugt over Kr. 2500,-.... på alt muligt Hunde-shit.... *GG*..... som mine hunde ikke KUNNE undvære.

Nååå jo.... købte også en Pølse med brød til mig selv.... smiley

• #2   17. jun 2012 Jeg var der ikke, men det var min mand med vores egen tæve. Hun fik excellent begge dage, og nr. 2 i junior klassen.

I dag søndag kom yderligere tre fra vores A kuld. 2 hanner (very good og excellent) den sidste blev bedste junior.
    I tæveklassen søsteren til vores, hun fik excellent m. ck og blev 3. bedste tæve foran 2 danske champions. Så jeg dansede sejrsdans herhjemmefra, og håber manden har taget billeder!

Og Ida, selvom din hund var den eneste vandt den jo ikke af den grund, den vandt fordi den opfyldte standarden smiley Så du kan roligt være stolt af din vaps (men det ved jeg du er i forvejen).

• #3   17. jun 2012 Jeg fik taget nogle billeder af Aya med jeres kamera, ved ikke hvor gode de blev. smiley Tog også en del med mobilen. smiley

Kommentér på:
Hvordan gik det - Ballerup

Annonce