{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Udstilling i Ballerup - opdrætter {{forumTopicSubject}}

Idag har kæresten og jeg for første gang været på udstilling sammen. Det var kærestens første gang og min første gang hvor jeg tog afsted med det for øje, at kigge på en bestemt hund fra en kennel og så tage en snak med opdrætter.

Jeg ved ikke om nogen husker det, men jeg skrev for noget tid siden at jeg havde kontaktet en kennel, men aldrig havde hørt noget tilbage. -Jeg forsøgte selvfølgelig at ringe, men intet svar.. skrev derfor en sms, men stadig intet svar.
Var derfor en smule spændt på at se om denne opdrætter var at se idag og det var hun.
Hun havde to hunde med og de var så smukke og virkede så rolige, mens de stod i teltet og blev groomet.

Da de var færdige gik vi lidt rundt og kiggede på hele pladsen,boder osv.
Vi fandt lidt senere opdrætteren og vi gik hen til hende og fik en rigtig god snak. Hun fortalte at hendes mail system ikke virkede ordentligt og jeg derfor skulle finde hende på facebook så kunne vi snart aftale en dag vi kunne komme forbi og møde hende og hendes hunde til en snak.

Er simpelthen så glad, vi havde en god kemi og der er endelig "hul" igennem og derudover så havde vi generelt en rigtig god dag på udstilling.

Dejlig dag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling i Ballerup - opdrætter
Kommentér på:
Udstilling i Ballerup - opdrætter

Annonce