705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dansk Kennel Klub - Ballerup Dansk Kennel Klub - Ballerup

Hej.
Jeg sad lige og kiggede på Dansk Kennel Klub's kommende udstilling i Ballerup: http://www.dkk.dk/Ballerup-2012
Men forstår ikke helt, udstilles alle racer/grupper begge dage?
I så tilfælde, udstilles de samme hunde i racerne to dage i træk? Eller er det forskellige hunde der udstilles Lørdag og Søndag?
Hvad er forskellen på programmet Lørdag og Søndag?
Ja undskyld man spørger dumt her, men jeg er ikke så meget inde i udstillinger, men min onkel skal nemlig der ind.
Mvh.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk Kennel Klub - Ballerup
  • #2   12. jun 2012 Krumme, om lørdagen skal vi vist dele ring med Boxerne. De starter og så tager vi over, og bagefter 3 "små" racer.

• #3   12. jun 2012 Tak for svar.
    Jeg tænker bare at sjældne racer som Xoloitzcuintle må gentage de samme hunde begge dage?
    Starter alle racer på samme tid (kl. 9) i hver deres ring?

• Tjinca
    Tjinca Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   12. jun 2012 Nu er et efterhånden et par år siden jeg har været aktiv. Hvordan forholder det sig med AG og LP prøverne. De blev tidl. afholdt i forbindelse med udstillingerne, er det stadig tilfældet?

I øvrigt var jeg på den første DKK udstilling i 7 år, sidste forår, og hold da op, er det bare mig eller er antallet af udstillere barberet gvaldigt ned? Jeg mindes tidl. at der var horder af mennesker og boder, det var der absolut ikke længere.

• #5   12. jun 2012 Yasmin, ja det er højt sandsynligt, at det er de samme hunde begge dage, da racen er så lille. Alle starter kl. 9 og der er rigtig mange udstillingsringe, både indendørs og udendørs.

Skal du derud, så lad Dankortet blive hjemme, for der er mange hunde"butikker" på udstillingen, så man kan nemt blive fattig.

Jeg glæder mig ekstra meget fordi en af mine hvalpe fra B-kuldet som bor i Norge (800 kr. fra Oslo) kommer og skal udstilles begge dage. Selvfølgelig i håbet om at få et Certifikat. Hun bliver 2 år i oktober, og hvis hun er heldig at få et certifikat, så vil hun højst sandsynlig blive Nordisk Champion, fordi hun har Store Cert i Norge og Cert i Sverige. Får hun et "lille" cert (specielle norske regler), og et i Danmark, så bliver hun Champion i alle 3 lande, og dermed Nordisk Champion. Det er herligt med en hvalp der går sin mor i bedene. Man kan have lov at håbe på et cert, men det er dommeren der bestemmer.

Jeg selv kommer med mor Bianca, søster Beckie og Biancas datter Cissie på 8 mdr. begge dage.

• #7   12. jun 2012 Nej alle racer starter jo ikke kl 9 men alle ringe begynder kl 9. De bedømmer CIRKA 20 hunde i timen, så hvis man skal se en race som er på lidt senere, kan man prøve at gætte sig til, cirka hvornår den race er på.

Vi stiller begge dage, men en del af vores hvalpe stiller kun den ene dag.

• #8   12. jun 2012 Ah okay. Spørger lige lidt mere:
    Hvad betyder tallene foran racerne: http://www.dkk.dk/files/pdf/Bal12lr.pdf ?
    Er det hvor mange hunde af racen der er tilmeldt eller?

• #9   12. jun 2012 Ja, det tal der står ud for racen er, hvor mange der er tilmeldt. Vi er eksempelvis 20 eurasiere lørdag og 22 søndag. Det er det tal, du bruger til at regne ud cirka hvornår en given race er på.

• #10   12. jun 2012 Ja nu faldt brikkerne på plads. Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Dansk Kennel Klub - Ballerup

Annonce