28. feb 2007 Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Dansk Kennel Klub - Ballerup Dansk Kennel Klub - Ballerup
Hej.
Jeg sad lige og kiggede på Dansk Kennel Klub's kommende udstilling i Ballerup: http://www.dkk.dk/Ballerup-2012
Men forstår ikke helt, udstilles alle racer/grupper begge dage?
I så tilfælde, udstilles de samme hunde i racerne to dage i træk? Eller er det forskellige hunde der udstilles Lørdag og Søndag?
Hvad er forskellen på programmet Lørdag og Søndag?
Ja undskyld man spørger dumt her, men jeg er ikke så meget inde i udstillinger, men min onkel skal nemlig der ind.
Mvh.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Jeg tænker bare at sjældne racer som Xoloitzcuintle må gentage de samme hunde begge dage?
Starter alle racer på samme tid (kl. 9) i hver deres ring?
apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
I øvrigt var jeg på den første DKK udstilling i 7 år, sidste forår, og hold da op, er det bare mig eller er antallet af udstillere barberet gvaldigt ned? Jeg mindes tidl. at der var horder af mennesker og boder, det var der absolut ikke længere.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Skal du derud, så lad Dankortet blive hjemme, for der er mange hunde"butikker" på udstillingen, så man kan nemt blive fattig.
Jeg glæder mig ekstra meget fordi en af mine hvalpe fra B-kuldet som bor i Norge (800 kr. fra Oslo) kommer og skal udstilles begge dage. Selvfølgelig i håbet om at få et Certifikat. Hun bliver 2 år i oktober, og hvis hun er heldig at få et certifikat, så vil hun højst sandsynlig blive Nordisk Champion, fordi hun har Store Cert i Norge og Cert i Sverige. Får hun et "lille" cert (specielle norske regler), og et i Danmark, så bliver hun Champion i alle 3 lande, og dermed Nordisk Champion. Det er herligt med en hvalp der går sin mor i bedene. Man kan have lov at håbe på et cert, men det er dommeren der bestemmer.
Jeg selv kommer med mor Bianca, søster Beckie og Biancas datter Cissie på 8 mdr. begge dage.
nov 2008
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Vi stiller begge dage, men en del af vores hvalpe stiller kun den ene dag.
feb 2007
Hvad betyder tallene foran racerne: http://www.dkk.dk/files/pdf/Bal12lr.pdf ?
Er det hvor mange hunde af racen der er tilmeldt eller?
nov 2008
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
feb 2007
Dansk Kennel Klub - Ballerup