{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Rolig chihuahua søges.... {{forumTopicSubject}}

.... til en "lege-date" her hos os! (lige uden for Aalborg)

Jeg har en dejlig chihuahua tæve der desværre har haft et par uheldige oplevelser med andre hunde (store hunde og voldsom hunde). Siden er hun blevet enormt bange/nervøs når hun ser en anden hund - dvs. hun farer frem, rejers alle børster og gør som sindsyg! Tror aldrig hun ville angribe nogen hund, men det er hendes måde at fortælle, at hun er utryg ved situationen og ikke ved hvordan hun ellers skal reagere.

Derfor søger jeg nu efter en eller flere personer der har lyst til at komme herud og hjælpe mig med at rette op på den utryghed hun lige pt. udviser overfor andre hunde, simpelthen ved at lade hende omgås nogle dejlige små og rolige hunde. Chihuahua til at starte med, da vi lige tager baby-skridt og senere kan prøve med større hunde smiley

Vi har en KÆMPE have, så der er masser af plads at lege på og det hele er selvfølgelig hegnet ind. Det er ikke lige nu og her, da Kat har 10 dage gamle hvalpe.... men når de bliver en smule ældre og vejret måske også er lidt bedre.

Håber af hele mit hjerte nogen har lyst.... jeg lover at gi´ frokost eller hvad der nu passer ind smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rolig chihuahua søges....
Kommentér på:
Rolig chihuahua søges....

Annonce