{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Ang træf søndag i herlev/Hjortespring. {{forumTopicSubject}}

Der har desværre været noget uklarhed og usikkerhed omkring hvilke hunde der ville komme på søndag, så jeg vil lige - endnu engang - benytte lejligheden til at slå helt fast at:

KUN 100% sociale og venlige hunde er velkommene og hunde der enten føres i snor, eller kan komme ved indkald, uanset race, blanding, alder og størrelse.

Jeg har fx en hund (Misja) jeg har skulle arbejde intenst med siden hvalpealderen, for hun var meget blød og var så uheldig at støde ind i hunde med voldsom, aggreassiv og dominerernde adfærd. - Og fordi jeg dengang fik nogle ultra dårlige råd af såkaldte "hundekyndige", hvis råd jeg i min uvidenhed valgte at følge for en tid, blev stort set al selvtillid pille af hende i forhold til frembrusende og aggressive hunde.

DET er blevet bedre nu og skal bare ikke ødelægges smiley

Jeg ved også at der kommer andre meget bløde hunde på søndag, så derfor ønsker jeg INGEN deltagelse af hunde, der ganske enkelt ikke "kan" med alle hunde på en posetiv og sikker facon.

Så kan jeg vist ikke sige det tydligere *S*

Jeg har lovet et hyggeligt træf, med hunde der kan finde ud af at hygge sammen med andre hunde, UDEN knurre og bidelege - og sådan bliver det smiley

Knus og vel mødt på søndag kl. 10.00 - 10.15 smiley

Karina.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang træf søndag i herlev/Hjortespring.
Kommentér på:
Ang træf søndag i herlev/Hjortespring.

Annonce