{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUNDETRÆF HCA SKOVEN
  • #1   19. dec 2011 vi går der ude tit, men mødes sjældent andre, så følger lige med smiley

• #2   19. dec 2011 okay, har bare hørt at der skulle være en hundeskov eller et sted folk mødtes med deres hunde. Håber lidt at det passer for mika er fuld af energi! smiley Har du ikke prøvet at være i vestermose? smiley - ps søde hunde du har. smiley

• #3   19. dec 2011 Den hundeskov der er tætest på seden er ude ved marielyst center, der er kl 10 og kl 16 grupper. Mener der nogen som mødes på den anden side af broen over ringvejen. Men der rigtig mange hunde derude så let nok at møde nogen.

• #4   19. dec 2011 HC Andersen skoven er ikke en hundeskov og er ikke indhegnet.
    Har dog hørt at mange bruger den som hundeskov og har hundene løs derude.
    Går selv derude en gang i mellem, men har dog for det meste min hund i snor, da jeg har set en del harer derude, og de skal bare jagtes mener hun ;o)

Synes kun det er sjælden gang i mellem jeg møder nogen derude. Og når jeg endelig møder nongen derude har de også hundene løse, hvilket er helt fint for mig. Så længe de bare har styr på dem :o)
    Men en hundeskov er det ikke og det er i princippet ikke tilladt at have hunden løs derude.

Har hørt rygter om, at der til foråret vil blive lavet et "hunde-område" ude i Seden, men helt præcist hvor og hvordan ved jeg ikke endnu.

Men ja, ellers er det den hundeskov ved Marienlystcentret der er tættest på ;o)

• #5   19. dec 2011 ja HCA er ikke en hunde skov, og der går også køer lige ude på den anden side, så hvis man ikke kan kalde sin hund til sig, så er det ikke så smart at have dem løse derude.
    jeg går dog med mine frie når der ikke er andre, det eneste "problem" vi har med hundene derude er, at de ved der er sådan nogen spil ting, hvor der nogen gange er bolde i, så der vil de meget gerne hen og have fat i sådan en bold smiley

men vester mose, er det der inde i centrum du mener?
    og tak, din hund ser også skøn ud smiley

• #6   20. dec 2011 Ha ha ha. Ja, de bolde har Bine også haft fat i ;o)
    Og det er også et super hyggeligt sted at gå med sin hund...

• #7   24. dec 2011 Mange tak for hjælpen, og lækkert at vide der bliver lavet hunde område derude. smiley Jeg ved ikke lige hvor marienlyst centeret ligger men det vil jeg tjekke. Jeg glæder mig også rigtigt meget til at afprøve hca med eller uden selskab! smiley - altså jeg ved ikke præcis endnu hvor vestermose hundeskov ligger men jeg har en ven der bør inde i byen og han siger han bør ca. 50 m fra den så jeg regner med det! smiley God jul til alle!

Kommentér på:
HUNDETRÆF HCA SKOVEN

Annonce