Små hundevenner i Slagelse omegn.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Tænkte jeg lige ville prøve og høre om der var nogen i Slagelse omegn med små hunde, der kunne tænke sig at mødes og lege lidt med min skønne hund Marley..
Han har jo legekammerater i de 2 store hunde som vi har herhjemme, eller primært min mors Samojede, men når han en sjælden gang er ude og lege med min venindes lille hund, så leger han på en helt anden måde, og jeg kan godt mærke at han savner lidt at være jævnbyrdig i størrelse, så han rigtig kan løbe rundt og lege.. Han elskede det da jeg gik til hundetræning med ham, og han kunne lege lidt med de andre hunde, så tænkte at jeg ville se herinde om ikke der var nogen der var frisk..
VI har selv en indhegnet have, så det kan sagtens være herude - vi bor dog på landet, 10 km. nord for Slagelse, så man skal have bil for at kunne komme herud, men mig og Marley kan også sagtens komme ud til andre hvis det skulle være, bare Marley kan komme lidt ud og krudte af og lege med andre på hans størrelse, så ville mor her være enormt glad på hans vegne
Jeg har bil, men økonomien til benzinen er noget begrænset, så jeg håbede lidt på at kunne finde nogen i omegnen, Slagelse, Høng, Ruds-Vedby, Dianalund og Sorø, fordi det er noget der forholdsvis tæt på mig. Min veninde bor i Tølløse, så det er ikke så tit jeg ser hende.. Ville bare ønske der var nogen tæt på så man kunne have 2-3 gange om mdr. hvor man kunne lave en lille playdate på 1-2 timers tid eller sådan
Så er der nogen der er frisk ?
Hilsen Camilla og vufferdrengen Marley
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 60
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 50
Så det ville helt klart være en mulighed
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 60
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 50
jan 2011