{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Udstilling i Nyborg DRU :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg skal til hvalpeshow i Nyborg og vil derfor høre om hvad min lille pige skal kunne ?? smiley
Det er nemlig min første udstilling smiley
- Og glæder mig rigtig meget og vil selvfølgelig gerne tage mig/Nuunu bedst ud smiley

OG.... Er der nogen med Chinese Crested Hårløs der ved hvad jeg skal gøre mht pels/hudpleje??
Nuunu er en True Hairless, men hun får behåring på ben og hale og min trimmer kan åbenbart ikke trimme helt i bund smiley

Men hvad vil dommere gerne ha??
At de er fuldstændig nytrimmet eller at der gerne må være en smule ??

Hvornår slutter udstillingerne normalt ?? smiley

Ved det er mange ting jeg spørger om, men håber der er nogen der kan og vil hjælpe smiley
Og kom med glæde med tips smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Nyborg DRU :)
  • #1   1. nov 2011 Hej .
    Det var en god ide at prøve at udstille.
    Vi er selv blevet helt bidte af det og vores hunde slapper helt af når vi er afsted.
    Men du skal ihvertfald øve med tænder. for dommeren skal kunne løfte i læberne og se om tænderne er korrekte.
    En god ide er også at når du får besøg så få dem til at se om de også kan se tænder.
    Men ellers skal de gå godt i snor. Det er også noget der kræver træning.
    Jeg kender ikke lige til racen, Så det andet kan jeg ikke svare på.
    Men vi kommer også


  • #2   1. nov 2011 Okay smiley
    Tak smiley
    Super smiley
    Ja, udstilling bliver man jo "nødt" til at prøve når man har stamtavlehund smiley Hehe smiley
    Satser på hun klare sig godt og at jeg når hun blir ældre, kan bruges til avl smiley


  • #3   1. nov 2011 Altså lige i hvalpeshow er de ikke så strikse.. Kan du få hunden til at gå er dommeren lykkelig.. Griner.. Det er jo en masse hvalpe og de vil jo rigtig gerne lege. Det gør heller ikke så meget at hvalpen sætter sig ned, selvfølgelig er det bedst hvis den ikke gør...

    Men som Coton siger.. Lær den at den skal ha set tænder..

    Hmm.. true hairless.. orrrrrrh.. Kan godt være at jeg lige kommer til at skulle se hvalpeshow for at se den.. smiley


  • #4   1. nov 2011 Cotton smiley Jamen så ses vi da smiley Jeg kommer nemlig også sammen med Tina smiley Som har startet dene tråd smiley

  • #7   1. nov 2011 Line - Nu med DKCH vaps :
    Fedt hvis Nuunu kan tiltrække flere tilskuer smiley Hehe smiley
    Ang. leg, så er jeg mere nervøs for at hun går i baglås smiley
    -Andre hunde (fremmede) siger hende ikke noget, hun er tværtimod rimelig bange for dem, hvis de vil lege smiley
    Hun er en meget tilbageholdende tæve overfor andre, men dem hun kender elsker hun, det ser man desværre lidt tit indenfor denne race...


    Geser : Tak for alt den info smiley
    Vi er igang med at øve godt og grundigt smiley
    Herhjemme går hun gerne i udstillingsline så håber det går perfekt til udstillingen smiley
    Ang. tænder, så er hun også nogenlunde vant til det smiley


  • #8   1. nov 2011 Jeg vil godt lige rette Ceser.
    Hvalpe show er det første der kommer igang i den ring, Så det er kl 10 at det starter. Men man skal tilmelde inden kl 10.
    Men det kan godt tage rigtig lang tid hvis der er mange hvalpe og kan godt vare til kl 12 og så kommer barn og hund.
    Hej ¤ Team Tornado ¤ jeg vidste ikke at du også gik på udstilling.
    Men hvalpene har det rigtig godt.
    Det er kun den mindste som mangler at åbne øjnene.
    Ja vi ses


  • #9   1. nov 2011 Undskyld. Man skal tilmelde inden kl halv 10

  • #10   1. nov 2011 Coton gp : Louise kommer med mig, da det er min Nuunu der skal udstilles smiley

  • #11   1. nov 2011 Coton smiley Jeg tager blot med Tina smiley Mine hunde har tavle i DDH, så jeg udstiller ikke i DRU smiley

    Dog har jeg også to med DRU tavle, men ja den ene er kastreret, og den anden har selveste DRU fået tavlen væk på.


  • #12   1. nov 2011 Forresten har jeg snakket DRU og de siger at Kinesere IKKE må være trimmet/barberet!
    Det trækker vildt meget ned..
    Så Nuunu skal ikke trimmes inden smiley

    Derudover går de ikk så højt op i om de kan gå ordentligt smiley

    Allesammen tak for svar smiley


  • #13   1. nov 2011 Jeg er nu ret sikker på at de skal være trimmede. Du kan evt høre af i kineser gruppen på FB, er sikker på at både kirsten og julie kan svare smiley

  • #14   1. nov 2011 Jeg har lige haft ringet og spurgt fordi jeg snakkede med Julie i går og hun sagde at der har været en helvedes masse ballade omkring det...
    Kinesere SKAL være naturlige og jeg må under INGEN omstændigheder trimme hende (sagde ha jeg snakkede med for 1 time siden) fra DRU..


  • #15   1. nov 2011 Nå ja ok.
    Jeg kan jo også bare læse ordentligt før at jeg svare smiley
    vi skulle bare lige prøve at udstille 1 gang, Men vi har hængt der lige siden:)
    Ja når han er kastreret kan han ikke udstilles.
    Det kan godt ske at jeg spørger dumt, Men hvorfor har de fået tavlen væk på den ?


  • #16   1. nov 2011 Nå ja ok.
    Jeg kan jo også bare læse ordentligt før at jeg svare smiley
    vi skulle bare lige prøve at udstille 1 gang, Men vi har hængt der lige siden:)
    Ja når han er kastreret kan han ikke udstilles.
    Det kan godt ske at jeg spørger dumt, Men hvorfor har de fået tavlen væk på den ?


  • #17   1. nov 2011 Jamen da vi købte Tobii, sendte vi jo self tavlen ind til omregistrering. De omregistrerede også godt nok Tobi i min mands navn..

    Men tavlen kom aldrig retur, efter 100 opringninger, og samtaler med den forvirrede formand.. Som ikke vil vedkende at fejle er dæres.. ja så skal jeg betale 695 kr.. for en ny tavle..

    EN TAVLE SOM DE HAR FÅET VÆK !!


    smiley




  • #18   1. nov 2011 Øv det er træls at høre sådan noget.
    Det er især træls når vedkommende ikke kan erkende at de har lavet en fejl og så bare sende en ny uden beregning.


  • #19   1. nov 2011 Øv det er træls at høre sådan noget.
    Det er især træls når vedkommende ikke kan erkende at de har lavet en fejl og så bare sende en ny uden beregning.


  • #20   2. nov 2011 Ja det er rigtig træls, også fordi at jeg uden den ikke har haft mulighed for at udstille Tobii.

  • #21   4. nov 2011 hvornår er der det i nyborg og kan vi bare komme og kigge? smiley

  • #22   4. nov 2011 Det er 20 november og ja alle kan komme og kigge.
    Det er gratis at komme ind


  • #23   4. nov 2011 okay mange tak, hvor henne og hva tid? smiley

  • #24   4. nov 2011 Det var så lidt.
    Det er i nyborg hallen og det starter kl 10


Kommentér på:
Udstilling i Nyborg DRU :)

Annonce