Hunde 6-8 mdr (helst) søges til opg omkring 2620 Hunde 6-8 mdr (helst) søges til opg omkring 2620
Da jeg er igang med min afsluttende opgave som dyrepasser har jeg valgt hundeadfærd hos hunde, primært deres signaler overfor hinanden. Jeg arbejder med forsøgshunde og ville lave en familie kontra forsøgs opstilling. Mest for at se hvor stor forskel der er på "opstaldningen" og hundenes kommunikation (eller mangel på samme).
Da jeg har taget udgangspunkt i et nyt hold på mit arbejde hvor hundene er 8 mdr, ville det være bedst at familiehundene var ca samme alder (Så er der også en mindre chance for slagsmål osv). Jegv havde tænkt mig at det skulle foregå sådan at vi tager ud til indhegningen i vestskoven og lukker dem ind stille og roligt én og én. Mens jeg står og filmer (kan evt ligge den del med jeres hunde ind på HG bagefter).
Jeg søger ca 5-10 hunde, så hvis der er nogle der gerne vil hjælpe ville det være super.
Jeg kan forklare mere om deres kommunikation hvis i er interresseret i det.
Håber på lidt feed back.
Mvh
Helena
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.048
I må meget gerne sende videre hvis i kender nogle i området med hunde i den alder.
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 11
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.048
De kan jo lege hvis de har lyst.
apr 2011
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 159
Hunde 6-8 mdr (helst) søges til opg omkring 2620