{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opvisning uden stamtavle?
  • #3   12. jul 2011 Ja mener udstilling..
    Hvad er det Rally er?
    Kan man deltage i Agility uden stamtavle smiley Det er det med en masse forhindringer.

• #4   12. jul 2011 Kan man ikke stadig få lavet tavle på d/s?
    Syntes jeg en herinde fortalte for ikke så længe siden fordi racen stadig er så ny. Det er noget med man skal ind til en dommer eller noget i den stil. Er dog ikk helt 100

• #5   12. jul 2011 Tak =) Syntes nok der var noget om det

• #6   12. jul 2011 Okay mange tak for de mange hurtige svar..
    Er der nogen der kan anbefale et sted at træne agility.
    Pia: Hvad er IPO?

• #7   12. jul 2011 Hvad koster DCH??
    Kan ikke finde nogen priser på deres hjemmeside..?

• #9   13. jul 2011 Tror jeg vil starte med at øve agility hjemme i haven.. Så må jeg jo se om hun er lydig nok til at følge efter.. Læste noget med at hunden skal være minimum 1 år før man må tage til agility konkurence med den, passer det?

• #10   13. jul 2011 Michelle: lad være at træne agility selv hjemme, agility er meget hårdt for hundens knogler og der kommer let skader. meld dig ind i en klub og lær det fra bunden af nogle trænere der ved noget om det. Jeg kender en hund der smadrede hoften i agiity og han var endda meget trænet.

• #11   13. jul 2011 Okay trist, troede bare jeg selv kunne træne hende lidt så hun vidste hvad det var inden vi starter til noget.

• #12   13. jul 2011 Michelle: Hun skal nok nå og lærer det:) Hvis jeg var dig så ville jeg begynde at træne at kunne dirigere hende uden snor og indkald, når i løber agility er det jo uden snor og der er jo mange hunde, så det vil være en god ide at træne det med hende inden så bliver det meget lettere når i starter til træning. Glæd dig agility er bare det sjoveste for hund og fører og sådan en som din er garanteret lynhurtig og vil nyde det.

• #13   13. jul 2011 Okay. Jamen hvis jeg har godbidder i hånden bliver hun ved min side, men har jeg ikke løber hun sin vej, desværre. så jeg kan godt regne ud jeg skal øve en masse indkaldelse først. Hun er heller ikke så vild med de godbidder jeg finder til hende, har prøvet nok 10 forskellige slags, men der er ingen hvor hun bare iver efter at få dem. Så når jeg går til hundetræning og træner hjemme i haven er det desværre blevet en vane at bruge partypølser, frikadeller eller rest af pålæg fra køleskabet, så er hun nemlig til at arbejde med.. men en træls vane smiley

• #14   13. jul 2011 Et godt råd, så lækre godbidder som muligt, gerne som du skriver pølser, frikadeller eller lignende, det er ikke dårlig vane men en god ide fordi på træningspladsen er der mange fristelser og derfor skal du tilbyde noget der er fantastisk, ikke gå på kompromis med godbidderne. Sørg for at godbidderne er så små at hun spiser dem hurtigt, så du ikke skal stå og vente 5 min. mens hun tygger færdig + du kommer ti at bruge rigtig mange og så når hun at blive mæt inden i er færdige.

• #15   13. jul 2011 der er en grund til at reglerne er at hunden skal være over 1 år og det er for at kroppen er færdigudviklet nok til at kunne holde til det. Meld dig til en hvalpehold, så du kan starte med at få lidt lydighed på plads og så tage agillity senere og træn det i en klub, for du ikke starter med at lære hende det forkerte hjemme i haven og så skal til at ændre på det, når du starter i en klub

• #16   13. jul 2011 sunshine: helt enig... det vigtigste er nemlig slet ikke hvor god man er, når man starter... men hvor godt man får begyndt... for det gør mange ting letter fremover

• #17   13. jul 2011 Okay det tager jeg til mig så smiley Nok bare mig der syntes det var mærkeligt hun ikke gad almindelige hundegodbidder, men ja hvis det er partypølser der skal til så må jeg jo bare det.. smiley

Platugler: Ja jeg har godtnok tænkt på om det var noget med kroppen der gjorde hunde skal være minimum et år. men det er forstået nu, så vi øver bare lydighed og håber hun er god nok til det når hun bliver et år smiley

• #18   13. jul 2011 det skal hun nok være... ellers skal de nok hjælpe dig med det smiley

Kommentér på:
Opvisning uden stamtavle?

Annonce